הדולר ממשיך לקרוס מול השקל והמטבעות בעולם, ואתמול כבר נסחר ברמה של 3.413 שקלים לדולר. מדובר ברמה הנמוכה ביותר שנרשמה מאז תחילת השנה.

מול הדולר הנחלש התחזקו המטבעות האירופיים. אחד ההסברים לחולשה הוא ההתאוששות האיטית בכלכלה האמריקאית ואי־הירידה בעקומת התחלואה של הקורונה.

מחר צפוי הבנק המרכזי האמריקאי לפרסם את החלטת הריבית ונראה כי היא צפויה להישאר ללא שינוי. היחלשות הדולר פוגעת בעיקר ביצוא, שגם כך סופג מכות קשות עקב מגיפת הקורונה. החלטת הריבית הבאה תתקבל ב־24 באוגוסט, ואם לא תחול התפתחות דרמטית היא תישאר ללא שינוי. במקביל, בנק ישראל ימשיך למתן את תנודות המטבע באמצעות רכישת מט"ח במהלך המסחר.

מערכת חדשנית של Vichy לטיפולי פנים
מותג הדרמו־קוסמטיקה הצרפתי וישי (Vichy) מכניס את ההייטק גם לתחום טיפולי עור הפנים לנשים. החברה הודיעה על השקת מערכת חדשנית בשם Skinconsult, המאפשרת לנשים לבצע את אבחון מצב עור הפנים בשירות אונליין מכל מקום. את התוצאה ניתן לקבל ברמת דיוק של 95%. נוסף לתוצאות האבחון, המערכת מציעה שגרת טיפוח מותאמת אישית. המערכת פותחה בשיתוף רופאי עור ומבוססת על מחקר מקיף ומעמיק שהחל בשנות ה־2000.

מראני מצטרף לדירקטוריון אנרג'יאן ישראל
קבוצת אנרג'יאן, המפתחת את שדה הגז הטבעי כריש באמצעות החברה הבת אנרג'יאן ישראל, הודיעה על צירופו של אוהד מראני לדירקטוריון. 
מראני, לשעבר מנכ"ל האוצר לדירקטוריון החברה, הוא בעל ניסיון עסקי בתחומי האנרגיה ושימש בעבר כיו"ר הכשרה אנרגיה, שהייתה בבעלות משפחת נמרודי. נוסף לכך הוא משמש כיום כדירקטור בבנק לאומי. יו"ר קבוצת אנרג'יאן קארן סימון אמרה: "אני סמוכה ובטוחה שתרומתו לאנרג'יאן ישראל תהיה משמעותית".

איתוראן מציעה שירותי תפעול לציי מכוניות
חברת איתוראן נכנסת לתחום הליסינג והחלה להציע שירותי תפעול לציי מכוניות. באמצעות השירות - "איתוראן פור ליס" - יקבלו מנהלי התפעול תמונת מצב בזמן אמת על מצב כלי הרכב. המערכת מתממשקת אל מערכות הארגון ודרכה יינתן מידע על מיקום המכוניות, נסיעות חריגות, תאונות, ועוד.

המידע אמור לצמצם את עלויות התפעול בשיעור של 20%־25% באמצעות חיסכון בדלק, הפחתת בלאי על המערכות השונות וצמצום בכוח האדם. סמנכ"ל השיווק של איתוראן אורן שמלץ: "השירות התפעולי אפקטיבי לצי של 350 אלף מכוניות בחברות הליסינג והשכרת הרכב".