חברת Natural Intelligence, מהמובילות בתחום אתרי ההשוואות המסייעים לצרכנים לקבל החלטה מושכלת, מפרסמת גם רשימות מתעדכנות של עשרת המותגים המצטיינים בקטגוריות שונות.

אחת הקטגוריות המבוקשות ביותר היא של אפליקציות לספירת קלוריות, המלוות דיאטות ומציעות עידוד, מעקב ומתן מוטיבציה לאורך מסע ההורדה במשקל. ברשימה של חברת Natural Intelligence מדורגות אפליקציית MyFitnessPal, המציעה מחשבון קלוריות, מעקב אימונים וקהילת אונליין תומכת המלווה בתהליך ועוד; אפליקציית !Lose IT, שבה מחשבון קלוריות, מעקב אחר שתיית מים, סריקת ברקוד של מוצרים שונים לצורך ספירת הקלוריות, מעקב אחר אימונים ועוד; ואפליקציית MyNetDiary, הכוללת מחשבון קלוריות, הגדרת מטרות, בניית תפריט אישי מותאם, קהילת תזונאים תומכת ועוד.

אפליקציות נוספות ברשימה כוללות את Fooducate, שמלבד מחשבון קלוריות וטיפים לתזונה נכונה כוללת גם מתכונים ומאגר דירוג עם הסברים למוצרים שונים, ואת האפליקציות Noom Coach ו־SparkPeople. האפליקציה MyPlate מציעה גם תוכנית אימונים, נוסף לפיצ'רים הרגילים, והאפליקציה Rise נותנת זווית נוספת, עם מחשבון קלוריות על בסיס צילום הארוחה.

"הרשימה כוללת בתוכה אפליקציות שפועלות באופן שונה כדי להשיג את אותה המטרה - הפחתה במשקל", אמרו בחברה, והדגישו כי הכוונה היא לאפשר מגוון לאוכלוסיות רבות ככל האפשר: "יש אפליקציות שמתאימות לאנשים שהדרך הטובה עבורם להפחית במשקל היא באמצעות מדידה מהירה של צריכת הקלוריות ויש אפליקציות שמציעות גם התאמה של התזונה, לצד ספירת הקלוריות".