אמנם אני נמצאת כאן על תקן כתבתנו לענייני אלכוהול ומגדר, ונקראתי לדגל כדי להוכיח  שאין הבדלים מגדריים בענייני שתייה בין נשים וגברים, שאין צורך למתג אותנו בצורה מיוחדת, לצבוע אותנו בוורוד, או להשתמש בתמונות אילוסטרציה של בחורות מצחקקות עם יין מבעבע. אלא שבשבועות האחרונים מאז שייסדנו את המדור ואת הפינה המקבילה ברדיו תל אביב, קיבלתי הרבה תגובות גם מגברים, שטוענים שגם הם סובלים מהמיתוג החד ממדי של משקאות האלכוהול. מתברר שיש ביניהם אחוז לא מבוטל שלא אוהב אלכוהול בכלל, או שוויסקי מריר לו בפרט, ויעדיף לחלוק בקבוק רוזה טוב עם בת הזוג, אבל אף פעם לא ליד החברות שלה.

תשתו רק מה שבא לכם 
השבוע אני מקדישה את המדור לכל הגברים שמר להם בפה ולא עפים על אלכוהול, אבל מידי פעם בא להם לשתות משהו מרענן על החוף או בבר. ולכל אותן נשים שלא הצליחו לרכוש את טעמו של היין היבש, ושאוהבות את המשקה שלהן מבעבע, מתקתק וקליל. אני כאן כדי לתת במה לכולם, אחרי הכל, חיים רק פעם אחת, אז תשתו רק מה שבא לכם.

כרמל Buzz אפרסק  (צילום: יח''צ)
כרמל Buzz אפרסק (צילום: יח''צ)
קליל, מרענן ולא מאוד אלכוהולי
את BUZZ סדרת היינות הקלילים והקייצים של יקבי כרמל אולי עוד לא כולם עדיין מכירים. וחבל. מדובר במותג חדש ומדליק שמיועד בדיוק למי שאוהבות את האלכוהול מתקתק, קליל, מרענן ולא מאוד אלכוהולי. זה בעצם יין מוגז עדין, חצי יבש, שמזכיר יינות מבעבעים כמו למברוסקו, ומגיע בטעמים של אפרסק, מנגו או מוסקטו. הוא לא דורש פותחן כי יש לו פקק הברגה (מה שהולך ממש נפלא בתיק לים!), ויש בו רק 6 אחוזי אלכוהול, ולצורך השוואה ביין ממוצע יש 14 אחוזים. והמחיר שלו עומד על 25 ₪, מחיר של אייס קפה  על החוף.
קוקטייל על בסיס כרמל Buzz (צילום: בן יוסטר)
קוקטייל על בסיס כרמל Buzz (צילום: בן יוסטר)
בלי רגשות אשמה 
אפשר לשתות אותו בכייף גם בבראנץ', באמצע יום עבודה ללא רגשות אשמה. ואני אפילו שדרגתי אותו עם קצת נגיעה של ביטר למון,  כמה קוביות קרח ועלה של נענע – אבל זו רק אני, ברמנית מתוסכלת שמתה להכין קוקטיילים יום ולילה, הוא בהחלט עושה את העבודה לחובבות הז'אנר הלמברוסקואי.