עדכון בחקירת החשד לאלימות בגן ילדים פרטי ברמלה: שתי סייעות נוספות נעצרו הערב (רביעי) בחשד לאלימות כלפי פעוטות בגן. השתיים הובאו לחקירה מוקדם יותר הערב ובסיומה הוחלט לעצור אותן ולהוביל אותן מחר לבית משפט השלום בראשון לציון כדי לבקש את הארכת מעצרן. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

כזכור, השופטת זהר דיבון סגל מבית משפט השלום בראשון לציון, התירה אמש לפרסום כי נירית שויד בת ה-47 ורוחמה סעד בת ה-37 הן הסייעות המועסקות במעון פרטי בשפלה, שנעצרו יום קודם לכן בשעות הערב בחשד שנהגו באלימות כלפי פעוטות בטווח הגילאים שבין חצי שנה ל-3. השופטת ציינה בהחלטה להאריך את מעצרן בשלושה ימים נוספים, כי מסרטונים עולה כי הסייעות נהגו באלימות באופן תדיר.

הסייעות החשודות בהתעללות - נירית שויד (מימין) ורוחמה סעד (משמאל) (צילום: פייסבוק)
הסייעות החשודות בהתעללות - נירית שויד (מימין) ורוחמה סעד (משמאל) (צילום: פייסבוק)

בעלת הגן מסרה בתגובה: "הבוקר נדהמנו לגלות כי גננת וסייעת בגדו באמוננו ובאמון ההורים ופעלו לכאורה בניגוד לחוק, בניגוד גמור לערכים של הגן ובגדו גם אמון שנתנו בהם ההורים. מדובר בפגיעה קשה ובמשבר אמון. הגן מאמין ודוגל בשקיפות מלאה ולכן ועל אף שאין עלינו חובה מותקנת אצלנו מערכת מצלמות וטוב שכך. כיוון שהאירועים נחשפו הודות לצפייה בסרטוני המצלמה שהצבנו בהסכמה בגן. המצלמות הוצבו מתוך אמונה באיכות הצוות והיות ואין לנו מה להסתיר".

"מייד כשנודע הדבר , נפלו עלינו השמיים, הוגשה תלונה למשטרה , העברנו את כל הסרטונים למשטרה, מסרנו עדות ופעלנו להשעיית הגננות ודיווחנו לכל הגורמים הרלוונטיים. אנחנו שותפים לתחושה הקשה של ההורים וההורים ונעשה כל שצריך כדי לסייע במיצוי החקירה. אנו גן מורשה מסודר וותיק שפועל בהתאם להנחיות מסודרות וכשהורים מפקידים בידינו את הייקר להם מכל אנו מחוייבים  לדאוג לשלומם. לא ננוח ולא נרגע עד שמי שפשע ישלם את מחיר הפגיעה", הוסיפה עוד.