טרה יצאה במהלך אסטרטגי רחב, במסגרתו העשירה מגוון ממוצריה בוויטמין D ובסידן. על רקע העלייה בימים אלו בצורך לוויטמין D, בחרה החברה להוסיף ויטמין D וסידן למגוון ממוצריה, ללא כל תוספת עלות. בין המוצרים שהועשרו: גבינה לבנה, גבינת קוטג' ומשקה השוקו. במקביל למהלך זה, היא השיקה שני מוצרי חלב חדשים באריזת 1.5 ליטר גדולה מהרגיל: חלב מועשר בוויטמין D ובסידן, וחלב נטול לקטוז.

אילנית רוט, סמנכ"לית השיווק של טרה, מסרה: "טרה, שחרטה על דגלה בשנים האחרונות חדשנות טכנולוגית, החליטה בתקופה מאתגרת זו על מספר מהלכים שכל מטרתם להיטיב עם הצרכנים, מתוך מקום של דאגה ואכפתיות. אנו שמחים לצאת בהשקה מיוחדת, חוצת קטגוריות ומוצרים, במסגרתה אנו מעשירים עם ויטמין D ללא כל תוספת עלות, מגוון ממוצרינו, לצד השקת מוצרים חדשים".

בין המוצרים בהם נוכל למצוא תוספת ויטמין D: 

·         קוטג 5%: 4 מ"ג ויטמין D ל-100 גרם - היחיד בקטגוריה עם העשרה בויטמין D.

·         גבינה לבנה 5%: 4 מ"ג ויטמין D ל-100 גרם - היחיד בקטגוריה עם העשרה בויטמין D.

·         שוקו: 2 מ"ג ל-100 גרם, עם כמות כפולה של ויטמיןD ביחס למשקה שוקו בעבר וביחס  לקטגוריית משקאות החלב כולה.

לימור בן חיים, דיאטנית, יועצת למחלבת טרה: "לוויטמין D תפקיד ייחודי בהגנה על הריאות מפני זיהום. מחקרים מצאו כי אנשים הסובלים מחוסר בוויטמין D עלולים להיות בסיכון יתר להתפתחות מחלות נשימתיות. עוד נמצא כי נטילת ויטמין D במצב של חוסר, עשויה להגביר את התגובה החיסונית ולהגן מפני זיהומים נשימתיים". 

עוד אמרה בן חיים, כי "ויטמין D מגיע לגוף האדם בשתי דרכים: הראשונה, חשיפה לשמש, והשנייה, מזונות שעשירים בו. אמנם ישראל היא מדינה שטופת שמש, אך מודעות לנזקים סביבתיים כמו נזקי זיהום אוויר, מודעות לסרטן העור ועוד, מובילות לכך שישראלים רבים נמנעים מחשיפה לשמש ועקב כך סובלים מרמה לא מספקת עד חוסר בוויטמין D. כמו כן הם אינם צורכים בכמות מספקת מזונות שהנם מקור לוויטמין D ולכן לא מספקים לגופם את הכמות היומית הנדרשת (15 מיקרוגרם ביום)".