העיתון הכוויתי "אל-ג'רידה" ציטט הבוקר (חמישי) גורם בכוח קודס של משמרות המהפכה באיראן, שחשף כי בנו של מנהיג חיזבאללה, ג'ואד חסן נסראללה, ניצל לפני כשלושה שבועות מניסיון חיסול, לאחר שהגיע להעביר מסר מאביו למנהיגי מליצית אל-חאשד א-שאעבי בעיראק. קודם, העביר ג'ואד מסר סודי מאביו למפקד כח קודס בטהרן ואז בא לבגדד.

לדברי הגורם, נסראללה הבן, שלא שימש קודם לכן בתפקידים פוליטיים, נסע לפני כשלושה בלטהרן, כשהוא נושא הודעה מיוחדת מאביו - למנהיג העליון עלי חמינאי. עוד טען הגורם, כי מפקד כוח קודס איסמעיל קאני, ביקש מנסראללה שלא להעביר מסרים רגישים להנהגה האיראנית, אלא דרך אנשים שהוא בוטח בהם, זאת בשל מעורבותם של שירותי הביון האמריקאים והישראלים.

הדיווח לא כלל פרטים על תוכן ההודעה שהועברה על ידי ג'וואד נסראללה, אך לטענת הגורמים, הוא פגש כמה גורמים איראנים לפני שנסע לאיראן, כדי להעביר מסר מאביו, למנהיגי המליציה הנאמנה לאיראן. כמו כן, הוא ביקר בקרבלא ונג'ף, וניסה לתאם פגישה עם המנהיג השיעי הבכיר במדינה - עלי סיסטני.

עוד נטען בתקשורת הערבית כי נסראללה הבן הספיק להיפגש עם מנהיגי "אל-חאשד א-שאעבי" בעיראק, אך השיירה בה נסע נחשפה לפני שהספיק לקיים את הפגישה עם סיסטאני.