הפרקליטות הגישה היום (שישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד אימן מסארוה, בן 51 מטייבה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו, וופא מסארוה, ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל בן שמואל, ב-2 ביולי בצהריים, הגיעו אימן מסרואה, המנוחה וביתם, ילידת 2015, לביתם בטייבה. מסיבות שאינן ידועות, הנאשם הכה את המנוחה, ששהתה באותה העת במטבח, בחוזקה בפניה ובראשה. הוא שבר שתיים משיניה ואף עקר אחת מהן, תלש בכוח עגיל מאוזנה, אחז בצווארה, ותלש את השרשרת שענדה.

בהמשך, הוא נטל שני בקבוקי זכוכית ממשטח השיש במטבח, וכוס זכוכית, והטיח אותם במנוחה עד שנשברו. בשלב מסוים, בהיותם במטבח, פתח בן ה-51 מטייבה את מגירת המטבח ונטל ממנה סכין מושחז. הוא ניגש לאשתו ודקר וחתך אותה בעוצמה, באמצעות הסכין, מספר דקירות, בפלג גופה העליון. היא התכופפה וניסתה להתגונן מפניו, אך הוא משיך במעשיו. בהמשך הלכה, בעודה מדממת, מהמטבח לכיוון דלת הבית, וכשיצאה לחדר המדרגות, דקר אותה בעלה דקירות נוספות, תוך שהיא מנסה להתגונן, עד שלבסוף התמוטטה על המדרגות כשהיא מתבוססת בדמה.

כל אותה העת נכחה בתם במקום, הייתה עדה למעשיו, ואף קיללה אותו בעקבות כך. לאחר מכן, נמלט האב מהבית כשהוא אוחז בסכין, לבוש בתחתונים ונסע לבית אמו. שם הוציא בגדים מתא המטען של הרכב והתלבש. מספר דקות לאחר מכן, נסע הנאשם עם רכבו, והשליך את הסכין בטייבה, הרחק מביתו, וזאת במטרה להעלימו.

לאחר שנמלט מהבית, בתו יצאה יחפה מהבית בריצה, רצה לשכנה המתגוררת בסמוך כדי להזעיק עזרה, ואמרה לה, בעודה בוכיה, שאביה תקף את אמה באמצעות סכין.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד בן שמואל כי "...נגד המשיב קמה עילת מעצר... שכן המשיב ביצע עבירת רצח בנסיבות מחמירות, באכזריות מיוחדת, תוך שימוש בנשק קר... כלפי אשתו... נגד המשיב קמה עילת מעצר גם... באשר קיים יסוד סביר לחשש ששחרורו יביא לשיבוש הליכי משפט, וזאת בשים לב לכך שלקח את הסכין מהבית, נמלט מהמקום וזרק אותה הרחק משם. כמו כן, בני משפחה רבים של המשיב הנם עדי תביעה משמעותיים, וקיים חשש שהמשיב ישפיע על עדותם".