קורונה או לא, על יום האהבה אי אפשר לפסוח. לא משנה אם תחליטו לחגוג במסעדה או להישאר בבית, אנחנו ממליצים לכם להתפנק עם אלכוהול משובח שיהפוך את היום הזה להרבה יותר רומנטי. אספנו כמה רעיונות שיעזרו לכם לשבור את השגרה בלי לשבור את הנחיות משרד הבריאות.

מתחתנים ביקב רמת הגולן
יקב רמת הגולן פותח את שעריו בחודשים אוגוסט וספטמבר לזוגות צעירים שלא יכולים לקיים את חתונתם בעקבות המגבלות. כחלק מהיוזמה היקב יאפשר לזוגות לקיים את האירוע תחת כיפת השמיים באווירה יוצאת דופן. היקב יעמיד לרשות הזוגות, ללא עלות' את מרכז המבקרים וגינת היקב, בימים ראשון עד חמישי בשעות הערב, בתיאום מראש מול מרכז המבקרים ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. כחלק מהמיזם, היקב מתנה את השימוש במתחם בהזמנת ספקים מהצפון במטרה לסייע לעסקים מקומיים להתאושש מהפגיעה שחוו.  
לפרטים נוספים, שעות ותיאום : מרכז המבקרים של יקב רמת הגולן 04-696-8435

מתחתנים ביקב רמת הגולן (צילום: אבנר אלקרס)
מתחתנים ביקב רמת הגולן (צילום: אבנר אלקרס)

חוגגים ט"ו באב ביקב הרי גליל
יקב הרי גליל בקיבוץ יראון שבגליל העליון, מזמין את הקהל הרחב לחוויה רומנטית ביקב הכוללת: סיור בליווי מדרך צמוד, טעימת יינות איכותיים, עיסוי זוגי רומנטי וארוחת גבינות זוגית ויין  מול הנוף הגלילי. בנוסף, ייהנו מזמיני הסיור מערכה מפנקת הכוללת בקבוק 'הרי גליל רוזה', שוקולד וזוג כוסות איכותיות במהלך הסיור ילמדו המשתתפים על הכרמים ויצפו בהליך ייצור היין תוך כדי מעבר בין מכלי הנירוסטה וחביות העץ. מעבר לסיור, יוצגו גם טיפים לשתייה נכונה והסבר על מונחים בסיסים כמו גוף וארומה של היין וכמובן הסבר על עולם היין בכלל ועל יינות היקב בפרט.
המחיר לזוג : 700 ₪

שישי גלילי ביקב הרי גליל  (צילום: יח''צ)
שישי גלילי ביקב הרי גליל (צילום: יח''צ)

שמפניה עד הבית
לכבוד ט"ו באב, 2US Luxury GIFT Boxes ומותג השמפניה , MOET&CHANDON, יצרו במשותף מגוון מארזים חגיגיים בסגנון רומנטי: 
 
מארז זוגי
שמפניה מבית MOET&CHANDON,  זוג כוסות שמפניה יוקרתיות , פרחי סבון, ושוקולד ממגוון סוגים, בקופסה מעוצבת. המחיר: 700 ₪
 
מארז יחיד
בקבוק רוזה יוקרתי מבית MOET&CHANDON וכוס שמפניה יוקרתית (עם אפשרות להוספת שם באנגלית) על גבי שכבת פרחי סבון זהובים ושחורים. המחיר: 500 ₪
 
להשיג בחנות פופ-אפ במתחם הדר סנטר, פרדס חנה, בין התאריכים 4.8-5.8

מארז טו באב (צילום: יח''צ)
מארז טו באב (צילום: יח''צ)

ט"ו באב רומנטי לילי בכרמים של יקב רמת הגולן
לכבוד ט"ו באב יקב רמת הגולן מזמין לחוויה לילית יוצאת דופן - סיור בכרמים הצפוניים של היקב. הזוגות יפתחו את הערב בקבלת פנים חגיגית עם מגוון יינות היקב ולאחר מכן ימשיכו לסיור ג'יפים. במהלך הסיור יעברו המשתתפים בין הכרמים דרך משעולים מפותלים ותלי געש רדומים ויצפו בטבע ובחיות הבר השונות המתעוררות עם רדת החשכה. בנוסף, תערך טעימת יינות מקצועית לצד גבינות ממחלבות מקומיות בבקתת הכורמים בכרם בראון של היקב.
משך הסיור כ-3 שעות (19:30 – 22:30 )
המחיר: 220 ₪ לאדם ( עד 18 אנשים ).
יום שלישי, 4.8, ערב ט"ו באב. מומלץ להגיע בלבוש חם.
השתתפות בסיור מותנית בתיאום מראש במרכז מבקרים:
[email protected]   04-6968409

ספארי לילי ברמת הגולן (צילום: עדי פרץ)
ספארי לילי ברמת הגולן (צילום: עדי פרץ)

מסעדת Hilton Bay תארח את יינות שקד ל 4 ימים רומנטיים
מיום שלישי , 4.8, ועד מוצ"ש, 8.8,  תארח מסעדת הילטון ביי לתפריט מיוחד של מנות ויינות צרפתיים שהותאמו במיוחד.
בתפריט יהיו מנות אקזוטיות משובחות כמו סביצ'ה מאליבו – מוסר ים עם אננס, צ'ילי, קוקוס קלוי וויניגרט טאקילה ליים; סלט שרימפס עם איולי פפריקה מעושנת; מוסר ים עם חמאת זעתר וירקות במחבת בשום ולימון;פבלובה מקרם מסקרפונה עם פירות אדומים, קסיס ואבקת פטל ועוד לצד יינות צרפתיים המיובאים ע"י חברת שקד – יינות רוזה מיקב מיראבל של הצמד הנוצץ בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, יינות סנסר מיקב הנרי בורג׳ואה ויינות שאבלי מיקב ויליאם פברה. כל זה ועוד לצד תאורת נרות רומנטית, שולחנות שיעוצבו עם פרחים ושמפניירות עם יינות מיראבל והבונוס – שקיעה רומנטית באחד החופים היפים של תל אביב
להזמנות – מסעדת Hilton Bay

הילטון בי ויינות מיראבל (צילום: בן פלחוב)
הילטון בי ויינות מיראבל (צילום: בן פלחוב)

הקוקטייל הזוגי שיגיע אליך עד הבית לערב רומנטי
באפליקציה החברתית Beezee מציעים מגוון של מארזים טעימים ומיוחדים שמגיעים עם שליח עד הבית לערב רומנטי במיוחד, ביניהם, מארזי יין ושוקולד, ליקרים ומארזי קוקטיילים בבקבוקים מוכנים לשתייה. 
ניתן להוריד את האפליקציה בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. משלוח תוך 24 שעות  

מארזי קוקטייל לטו באב (צילום: יחצ)
מארזי קוקטייל לטו באב (צילום: יחצ)