חברת Logitech G, חטיבת הגיימינג של Logitech, יצרנית הציוד ההיקפי הגדולה והמובילה בעולם, הכריזה על ה-Logitech G PRO X Wireless, אוזניות גיימינג אלחוטיות עם טכנולוגיית LIGHTSPEED 2.4 GHz ועיצוב זוכה פרסים, אשר תוכננו ויוצרו במטרה לספק חווית סאונד צלולה ומתקדמת לגיימרים.

הדגם החדש, שמבוסס על דגם ה- PRO X הקודם, מציע עמידות ונוחות שימוש מרביות, הודות לעיצוב מוקפד, חומרים איכותיים ומשקל קל, לצד הנאה מכל היתרונות של אוזניות אלחוטיות וחיי סוללה ארוכים במיוחד – עד 20 שעות רצופות. בנוסף, מצוידות האוזניות במיקרופון מובנה מבית Blue, בדרייבר PRO-G 50mm וב- DTS 7.1 surround sound, לחוויית משחק וסטרימינג בלתי מתפשרת. 

את ה- Logitech G PRO X Wireless ניתן יהיה להשיג בישראל במהלך חודש אוגוסט, בחנויות וברשתות המתמחות.

רשת באג משיקה בישראל את השואב הרובוטי - Roborock S6 Max V, שקובע סטנדרט ניווט חדשני. השואב החדש משלב את טכנולוגיית ניווט הלייזר המתקדמת של Roborock עם זוג מצלמות, לחוויית הניווט האולטימטיבית. זו התוספת האחרונה לסדרת ה- S, שהפכה לנמכרת ביותר בישראל ובעולם כולו.

מדובר בשואב הראשון של המותג הראשון הכולל זוג מצלמות קדמיות, המאפשרות זיהוי מכשולים מתקדם ומופעלת לראשונה על ידי שבב מעבד Qualcomm Snapdragon 625. טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת לשואב לא רק להימנע, אלא גם לזהות מגוון מכשולים. כמו כן, הוא מצויד בסוללה גדולה במיוחד של 5200mAh, המאפשרת שלוש שעות פעילות רצופות במצב שקט. כמו כן, תוסף חכם מאפשר לרובוט להיטען בדיוק מספיק כדי להשלים ניקוי גדול בעת הצורך. 

מחיר השקה: 1,999 ש"ח (לאחר מכן יעלה ל-2,299 ש"ח

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים, משיקה בישראל את Beoplay E8 3.0 Sport - אוזניות ספורט Truly Wireless מהדור השלישי מבית Bang & Olufsen, עם חתימת הסאונד הייחודית של החברה הדנית. האוזניות מיועדות לספורטאים מקצועיים ואנשים הרצים ביום יום בכדי לשמור על כושר, כאשר כל הפונקציות מופעלות על ידי משטחי מגע שנמצאים משני צדי האוזניות, כך שהרצים לא צריכים לעצור באמצע הריצה בשביל לענות לשיחה, להעביר שירים או לשחק עם הווליום. 

האוזניות, בעלות העיצוב האסתטי והיוקרתי, מאוחסנות בתוך מארז טעינה קומפקטי ואלחוטי, ומורכבות מחומרי גלם ייעודיים עבור פעילות ספורטיבית, כמו גומי ורצועות סיליקון בשילוב עם אלומיניום. החומרים עמידים בפני קורוזיה ומאפשרים אחיזה יציבה בכדי שהאוזניות לא יחליקו בעת שימוש כשאצבעות רטובות ומזיעות. משך השימוש באוזניות הוא עד 7 שעות ברציפות, ועד 30 שעות בסה"כ בשימוש בנרתיק הטעינה. לטעינה מהירה מספיקות 20 דקות להאזנה של 90 דקות. כמו כן ניתן לטעון אותן אלחוטית בתקן Qi.

כמו כן, אוזניות ה-Beoplay E8 3.0 Sport עומדות בתקן IP57 המאפשר עמידות בפני זיעה או מים עד לעומק מטר במשך חצי שעה, וכן הן מוגנות לחלוטין בפני אבק וחול. הן יושקו בשני צבעים (Black, Oxygen Blue), ומגיעות עם מגוון מתאמי סיליקון וסנפירי סיליקון בגדלים שונים, עבור התאמתן בצורה מושלמת ויציבה לאוזן. בנוסף, האריזה מכילה גם זוג מתאמי ספוג מבית Comply במתנה, עבור איטום מושלם. 

מחיר מומלץ לצרכן: 1,390 ש"ח כולל מע"מ.
בחברה מציעים שנתיים אחריות ושירות V.I.P עם שליח עד הבית, כאשר הרוכשים במכירה המוקדמת יקבלו אותן במהלך החודש

אוזניות - Beoplay E8 3.0 Sport (צילום: יח''צ)
אוזניות - Beoplay E8 3.0 Sport (צילום: יח''צ)

קבוצת ח.י החלה בשיווק מוצרי השעונים חכמים של המותג Amazfit מבית חברת Humai, הנמכרים ב-למעלה מ-80 מדינות בעולם. החברה דורגה בין חמשת היצרניות המובילות לשעונים חכמים ברבעון הראשון של 2020, עם צמיחה של מעל 80% בשנה, והמותג המדובר מציע מגוון סדרות של שעונים חכמים המתאימים לכל קהל- Fashion  Basic, ו- Sport. כל השעונים החכמים בעלי אורך חיי סוללה ארוכים במיוחד, הנעים בין 14 ל- 40 יום (תלוי בדגם). 

תגי המחיר של הדגמים השונים נעים בין 349 ש"ח ל-Bip S עד 729 ש"ח ל-T Rex.

שעון של Amazfit   (צילום: יח''צ)
שעון של Amazfit (צילום: יח''צ)

Jabra משיקה את ה-Elite 45h שתוכננו ועוצבו לחווית ההאזנה הטובה ביותר בקטגוריה. ה-Elite 45h הן אוזניות אלחוטיות באיכות סאונד גבוהה, עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ המספקים עוצמה מרשימה וללא חוטים. הסוללה של האוזניות הללו מספיקה לעד כ-50 שעות בטעינה בודדת ובעזרת הטכנולוגיה של טעינה מהירה, ניתן להוסיף עד כ-10 שעות סוללה בטעינה בודדת של 15 דקות בלבד. הן כוללות שני מיקרופונים מובנים לניהול שיחות טלפון באיכות גבוהה במיוחד, מכל מקום ובכל זמן. 

טכנולוגיית MySound מאפשרת התאמה אישית של פרופיל ההאזנה כך שהמוזיקה תישמע הכי טוב שאפשר, בהתאמה מלאה לאוזניים. בנוסף, ניתן להשתמש באקולייזר הממוקם באפליקציית Jabra Sound+ לשליטה בעוצמת הבאסים והטרבל. כמו כן, האוזניות בנויות מהחומרים העמידים והנוחים ביותר, עם כריות אוזניים נושמות וקשת מרופדת לנוחות מירבית לאורך זמן. הן קלות מאוד כך שבקושי מרגישים שהן על הראש. 

אוזניות Jabra Elite 45h (צילום: יח''צ)
אוזניות Jabra Elite 45h (צילום: יח''צ)

מחיר מומלץ לצרכן: 399 שקלים.