"אקח את אזרחי ישראל קדימה": בראיון שהעניק היום (שבת), פרופ' רוני גמזו, הממונה לפרויקטור הקורונה, בחדשות 12, התייחס להחלטה לאפשר את כניסתם של 16 אלף אברכים מארה"ב לקראת החגים. "צריכים לעשות מעשה חכם ולמנוע בעירה נוספת. זו החלטה שהתקבלה טרם נכנסתי לתפקיד", הוסיף. 

כמו כן, התייחס גמזו לפעולות שהוא מתכוון לנקוט על מנת להגביר את אמון הציבור במשרד הבריאות. "תהיה הסתכלות מחודשת על ההגבלות, נשמע את כולם, נגיע להסכמות מקצועיות ומסודרות".

בנוסף, התייחס גמזו לסוגיית הסמכויות שיוקצו לו במסגרת תפקידו, וטען: "לי יש כוח מקצועי. כל השרים מבינים שאני התשובה לדילמה המורכבת שהיא משבר הקורונה, שנוגעת בחברה, בכלכלה, ברפואה. אני מרגיש גיבוי מלא ויכולת השפעה בלתי רגילה עם גיבוי מלא של ראש הממשלה. ברגע שנתניהו אמר שאין פתרון אחר, והמועמדות של ברבש לא מסתייעת, אמרתי שאני אוביל את המאבק".

"אני רוצה לקחת את אזרחי מדינת ישראל קדימה. היו טעויות והגבלות שניתנו בעבר ולא ראיתי בהן הגיון, וזה הרחיק את הציבור ממשרד הבריאות", אמר גמזו והוסיף לסיכום: "הוטלה עליי המון אחריות. באמת, המון אחריות, זה לא פשוט ואני מרגיש את זה על הכתפיים שלי - אני משרת את אזרחי מדינת ישראל. אני באמת חושב שכולנו ביחד נצליח, כל אזרחי מדינת ישראל, אם אנחנו נדע לשלב ידיים אנחנו נצליח".