פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, התייחס הבוקר (ראשון) בראיון לגל"צ להחלטת הממשלה על הותרת הסגר החלקי על כנו גם בסוף השבוע האחרון, וכן לתכנון להטיס ארצה אלפי אברכים בתקופת החגים והחשש מהדבקה.

"כל השינוי של ההגבלות לא יכול לקרות תוך 24 שעות. זה מצריך החלטת ממשלה ואז כנסת. כל השינויים יגיעו השבוע לבחינה ולהחלטה. הרצון שלנו הוא לעשות דברים מהר, אבל בשום שכל ולא בפזיזות. אני אתקל באינטרסים פוליטיים אבל הקו המקצועי ינחה. לא אתן לסכן את בריאות הציבור בגלל כל מיני אינטרסים. נושא האברכים הוחלט לפני כניסתי, אני לומד אותו, והאמן לי, אם התקבלה החלטה לשים אותם בקפסולות, יהיו שם פקחים שיוודאו שלא מזלזלים בהנחיות. כל מוסד שיזלזל - ייסגר, ואותו אדם מבחינתי יגורש".

כמו כן, הגיב גמזו לביקורת שמתח עליו שר המדע, יזהר שי, לפיו הוא אחראי לאי-ביטול הסגר בסוף השבוע ומנע את כינוס הממשלה לצורך ביטול ההחלטה: "אני החלטתי לא לכנס את הממשלה? וואו, אני ממש מרגיש בעל עוצמה. אני ממש לא מקבל את דברי השר שי. מיום שישי זרמו אלי כמה הצעות מכל מיני מקומות, זה רוצה לפתוח פה וזה רוצה לפתוח שם. אני רוצה להוריד את התחלואה. נעשה השבוע שולחנות עגולים כדי לסדר את הכל. האמן לי, זה יסודר. אנחנו בכיוון טוב אבל צריך עוד פוש של הציבור, ובטח לא לחזור אחורה. כל מה שנדרש מאיתנו זו משמעת ציבורית".

בנוסף הגיב גמזו לביקורת על התנהלותו האישית: "אני מוכן שאנשים יגידו 'אני' ויובילו את המערכת. לא הרבה אנשים באו והתנדבו להוביל. אני אמרתי 'אני' כדי להבהיר שאני לוקח אחריות, את זה צריך להעריך ולא לספור כמה פעמים אמרתי".