ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש היום (ראשון) את הילה שמאי, נערה בת 14 חולת סרטן השוהה בבית רחשי לב בבית החולים שיבא, תל השומר. במסגרת ביקורו של ראש הממשלה במרכז השליטה של הקורונה בבית החולים תל השומר, עצר לרגע מהלו"ז העמוס ופינה את זמנו לביקור מרגש ואישי בעמותת ״רחשי לב״ שם פגש את הילה שמעריצה את ראש הממשלה.

הילה, שאובחנה כחולת סרטן לפני כחודשיים, מתגוררת בימים אלו עם אחיה הגדול בבית הילד של עמותת ״רחשי לב״, בית ומשפחה, נלחמת כשהיא מוקפת בחום, אהבה ובעיקר עם המון אופטימיות. במהלך הביקור העניקה הילה לראש הממשלה תמונה שלה שצולמה בעת שגילחה את ראשה עם תחילת הטיפולים הכימותרפיים ועליה כתבה הקדשה. הילה גם שיתפה את ראש הממשלה בכך שהחלה לכתוב ספר עם מסרים ותובנות כתוצאה מהתמודדות שלה עם המחלה, ספר שמטרתו לחזק ולתת כח לילדים נוספים המתמודדים עם המחלה.  

הילה שאלה את ראש הממשלה איזו עצה יש לו לתת לה בתור לוחם, ונתניהו ענה לה: "להילחם עד הסוף ולא לוותר, אופטימיות, אומץ ואמונה".

שימי גשייד, מנכ"ל ״רחשי לב״, הודה לראש הממשלה על ביקורו ועל מפגן האהבה לילדי רחשי לב שמתודדים יום יום על חייהם, מרגש שראש הממשלה מצא את הזמן ולתת אהבה ועוצמה. הוא ציין את התנדבותה המסורה של רעייתו, הגברת שרה נתניהו המתנדבת ברחשי לב כבר מעל 20 שנה בצניעות ואהבה לכל ילד וילדה.