יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התראיין היום (שני) על רקע הפגנות המחאה נגד אביו לתחנת הרדיו "גלי ישראל" וסיפר כי הוא מציג לו קטעים מההפגנות. "זה מצחיק אותו. הוא רואה את המראות שכולנו רואים על החייזרים האלה בהפגנות, זה כמו בידור כזה", אמר נתניהו.  

לדברי נתניהו הבן, הוא מראה לאביו לפעמים קטעים נבחרים מההפגנות. "דברים לא גסים מדי, כי בכל זאת זה לא נעים. אבל זה מבדר אותו. זה נותן לו קצת כוח אפילו".

יאיר התייחס להפגנות נגד אביו ואמר כי כי "עד עכשיו הימין קיבל כאפה, אמר 'תודה' והוריד את הראש - אני תורם את מאמצי לשוויון ולגאוות יחידה. מנחם בגין פרש לאחר שהפגינו לו מתחת לבית 'בגין רוצח', שזה לא חלקיק אפילו למה שעושים לאבא שלי 30 שנה. אף פוליטיקאי לא עובר את מסע הייסורים שהוא עובר".

על החלטת בית המשפט בנוגע לחיים שדמי אמר, כי "חשוב לי שיבינו שאין חוק וסדר במדינת ישראל - הם עושים מה שהם רוצים בלי שום מדד אובייקטיבי".

דבריו של נתניהו הבן הופצו ברחבי הרשת ועוררה סערה, או אז מיהר יאיר להגיב וצייץ בטוויטר: "כשדיברתי על חייזרים בהפגנות השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק. כל היתר בכלל לא מצחיק".


עוד כתב, כי "הקריאות המפורשות לרצח מתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק. אני עדיין מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת".