חברת נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אתגר בפרויקט התחדשות עירונית במתחם רמת ורבר בפתח תקווה. הפרויקט גובל ברחובות ז'בוטינסקי, יצחק שדה וכצנלסון והוא יבוצע באמצעות חברת נווה גד, החוזרת לבנות באם המושבות. 

התוכנית מתפרסת בשטח של 11 דונם וכוללת פינוי של שישה מבני מגורים בני 150 דירות שהוקמו בשנות ה־50. במקומם ייבנו 540 דירות בארבעה מגדלים בני 26 קומות ושני בניינים בני תשע קומות. עוד כוללת התוכנית שטחי תעסוקה ומסחר מלווה רחוב. היקף ההכנסות מוערך ב־800 מיליון שקל. 

נכסים ובניין, המנוהלת על ידי אדוארדו אלשטיין, מחזיקה עתודות קרקע בישראל לנדל"ן מניב בהיקף של 167 אלף מ"ר (מוחזקות על ידי ישפרו), המשמשות עתודה לייזום בהתאם לביקוש. לצד התמקדותה בנדל"ן מניב, בונה נכסים ובניין באמצעות נווה גד גם שכונות מגורים איכותיות באזורי ביקוש ומקדמת שני פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב ובראשון לציון בהיקף של 2,000 דירות.

נווה גד, המנוהלת על ידי אבי רוזן, היא חברה בבעלות מלאה של נכסים ובניין ומתמחה בייזום והקמת שכונות מגורים. אתגר היא חברת נדל"ן בבעלות ד"ר חיים גולובנציץ, העוסקת זה שנים רבות בייזום ושיווק נדל"ן למגורים, משרדים ומסחר.

אלשטיין: "הפרויקט הוא חלק ממהלך אסטרטגי של נכסים ובניין להרחבת הפעילות בתחום הדיור למגורים. בחודשים האחרונים הרחיבה החברה את פעילותה בתחום המגורים בהיקף של כ־1,000 יחידות דיור חדשות ברחבי הארץ".

רוזן: "לנווה גד ניסיון רב בתחום ההתחדשות העירונית וזהו פרויקט ההתחדשות העירונית השני שלנו בעיר. אנו פועלים בפתח תקווה שנים רבות והקמנו בעיר מספר פרויקטים משמעותיים".