בלשי מרחב יפתח עצרו אתמול לחקירה בן מיעוטים, קטין בן 16 מלוד, החשוד במעורבות בתקיפה חמורה של שני צעירים בני מיעוטים בני 18-19,  שאירעה במוצאי שבת האחרונה במהלך קטטה שפרצה באזור נמל יפו. הבוקר (שלישי) יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. במשטרה מייחסים לו עבירות חמורות של תקיפה ממניעים גזעניים, זאת לאור העובדה שהקורבנות נמנים עם קהילת הלהט"ב

במוצאי שבת האחרונה התקבל במוקד 100 של המשטרה במרחב יפתח דיווח אודות קטטה אלימה שהתגלעה בנמל יפו, ובה תוקפים מספר מעורבים באכזריות שני צעירים. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה במהלכה נחשפו החוקרים לחומרים קשים שתועדו בצילומים מהקטטה ושחלקם כבר הופצו ברשתות החברתיות. במסגרת החקירה המאומצת ולאחר שגבו החוקרים עדויות ממספר עדי ראייה המשיכו החוקרים באיסוף ראיות וממצאים שסייעו להתקדמות המשמעותית בחקירה ולהתחקות אחר אחד החשודים בתקיפה וכאמור הוא נעצר.

החשוד נחקר בחשד לעבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות כל זאת לכאורה ממניעים גזעניים ולאחר שיחד עם מעורבים נוספים הבחינו בשני הצעירים, הבינו כי הם קשורים לקהילת הלהט"בים, והחליטו לכלות בהם את זעמם על רקע העדפתם המינית של קורבנותיהם, העדפה שלכאורה נוגדת את דתם. 

מהאגודה למען הלהט״ב נמסר: ״האגודה מלווה את קורבנות התקיפה ומספקת להם סיוע, כדי לשמור על ביטחונם ושלומם האישי ובהתאם לרגישות המקרה. התקיפה הזו צריכה להדליק נורה אדומה לכולנו, אם לא ייעשו צעדים קונקרטיים לשיפור מעמד הלהט"ב בחברה הערבית זה עשוי להיגמר הרבה יותר גרוע. האלימות כלפי להט"ב בחברה הערבית איננה גזירת גורל, היא תוצאה של הזנחה, הכחשה והתעלמות המנהיגים הערבים והממשלה מציבור שלם שזקוק למענה ואינו מקבל אותו. אנחנו קוראים למשטרה להמשיך בחקירת האירוע באופן יסודי ולהביא למיצוי הדין המלא עם התוקפים הנפשעים״.