אחרי ההתבטאות מעוררת המחלוקת של בנו יאיר נתניהו, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) לסוגיית ההפגנות. "אלה הפגנות פוליטיות, הפגנות שמאל המתודלקות על ידי ארגוני שמאל בעידוד התקשורת. יש גם תופעות מוזרות שם מעבר להסתה הבלתי פוסקת נגדי, רעייתי ומשפחתי, אפילו בקריאות ישירות לרצח שבקושי מדווחות אם בכלל".

"כשיש לגיטימציה כזו להסתה מצד פוליטיקאים מהשורה הראשונה - זה דבר שצריך להרעיד את המדינה. מחליפים שלטון בקלפי, ולא בשום דרך אחרת. כאן, כשיש קריאות מפורשות, יום אחרי יום, שאומרים שהדרך לעשות את מה שלא הצליחו בקלפי היא בצורה אלימה - אלו דברים שהיו צריכים להיות מוקד של הוקעה אוניברסלית. ככה צריך לנהוג", אמר נתניהו במהלך ביקור בבסיס פיקוד העורף. 

ראש האופוזציה, ח"כ יאיר לפיד, הגיב לדברי נתניהו על תופעות מוזרות בהפגנות: "תופעות מוזרות מר נתניהו? בוא נדבר על דברים מוזרים באמת: ממשלה של 36 שרים בתקופת משבר כלכלי עם 21 אחוזי אבטלה, זה מוזר. מיליון שקל הטבות מס לראש הממשלה כשלאנשים אין מה לאכול, זה מוזר. ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום. פליליים חמורים - מוזר מאוד. אל תתחרה איתנו בדברים מוזרים, הממשלה המנותקת שלך היא אחת התופעות המוזרות והגרועות בתולדות המדינה".

אנשי מחאת הדגלים השחורים הגיבו על דברי ראש הממשלה ותקפו אותו: ״הזוי זה ראש ממשלה שמעביר לעצמו מיליון שח בהטבות מס בזמן שיש מיליון מובטלים בבית, הזוי זה ראש ממשלה שמכנה את אזרחיו ״מפיצי מחלות״, הזוי זה כשנאשם בפלילים הוא ראש ממשלה בזמן שהוא עסוק מבוקר עד ערב בניהול משפטו. ראש הממשלה הגרוע בהיסטוריה של מדינת ישראל ממשיך בהתקף הפאניקה שלו, נתראה בבלפור״. 

כזכור, יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התראיין אתמול (שני) על רקע הפגנות המחאה נגד אביו לתחנת הרדיו "גלי ישראל". הוא סיפר כי הוא מציג לו קטעים מההפגנות. "זה מצחיק אותו. הוא רואה את המראות שכולנו רואים על החייזרים האלה בהפגנות, זה כמו בידור כזה", אמר נתניהו הבן בדברים שגרמו לסערה גדולה. 

 



דבריו של נתניהו הבן הופצו ברחבי הרשת ועוררה כאמור סערה. לאחר מכן מיהר להגיב וצייץ בטוויטר: "כשדיברתי על חייזרים בהפגנות השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק. כל היתר בכלל לא מצחיק".