בעיצומו של המשבר ולאחר שהפעימה השנייה של מענקי הקורונה הועברה לחשבונות הבנק של כ-400 אלף ישראלים, הגיע היום (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור בבתי עסק ברמלה. 

נתניהו אמר במהלך הסיור: "עזבו דיאטה, צאו לאכול ולחזק את העסקים הקטנים. אביקו ברמלה, היה טעים. תודה על התמיכה ועל הפיתה". כשהזמין את הפיתה ביקש נתניהו "קצת חריף", והוסיף: "שים לי צ'יפס, זה הכי טוב". כמו כן, הוא ביקש לארוז את הפיתה. 

נתניהו במסעדה ברמלה. צילום: מתוך דף הפייסבוק של ראש הממשלה

נתניהו לווה בקריאות "אוהבים אותך, ביבי", "היידה ביבי" ו"מלך ישראל" מצד תושבי העיר. כשנשאל על ידי אחר מבעלי העסקים איך הם מסתדרים עם ההגבלות, ענו: "אנחנו שומרים על ההגבלות. יש לנו תו סגול". 

בסרטן נוסף שפורסם, נשמע עובר אורח במקום צועק לעבר נתניהו "ימותו השמאלנים" ו"כל השמאל מת". דובר הליכוד מסר כי ראש הממשלה לא שמע את הקריאות. יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, צייץ בטוויטר: "אני מאמין לראש הממשלה שהוא לא שמע. הוא מנותק!".

נתניהו הגיב לדברים בציוץ משלו: "שמח שהשמאל פתאום הצמיח אוזניים. אצלי זה עקבי: אני מגנה הסתה ואלימות מכל צד שהוא. לא מחוץ לביתי בהפגנות השמאל ולא ברחוב. אנחנו חייבים להתאחד במאבק המשותף שלנו בקורונה. אני מצפה מיאיר לפיד, איימן עודה ומנהיגי השמאל לגנות את ההסתה והאיומים לרצח בהפגנות שהם מובילים נגדי".

בהמשך פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו: "בואו נראה איך מייצרים פייק ניוז. כשאני הולך לקנות פלאפל ולקדם עסקים קטנים, ומישהו אומר איזו קללה מגונה מהצד כשאני בכלל כבר הלכתי משם – התקשורת מיד עושה כותרות שקריות בניסיון נואש להכפיש אותי. אני מגנה את האמירה שלא שמעתי וקורא לאחדות – והם ממשיכים בכותרות מזוייפות עוד פעם. פתאום הם מצמיחים אוזניים.

"אבל כשהשמאל נוקט באיומים ברצח ואלימות מינית בוטה נגד רעייתי בהפגנות הסתה מסוכנות – צרצרים. אין כותרות, ובטח שאף מנהיג שמאל, לא לפיד ולא עודה - לא מגנה את זה. הנה תראו מה הם מסתירים מכם. מה אתם הייתם מרגישים אם היו מתנהגים כך לבן או בת הזוג שלכם? אני צריך אתכם כדי לעצור את הפייק ניוז סביב הפגנות השמאל האלימות. שתפו".