"דרעי ידע שנתניהו שקרן מהרגע הראשון": בן כספית דיבר היום (שלישי) בתכניתו ב-103FM, והתייחס לדברים שאמר שר הפנים אריה דרעי אתמול בערוץ 12, כי שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם ראש הממשלה החליפי, בני גנץ, וניסה להניע אותם מהאפשרות של בחירות נוספות. 

"שמעתי אתמול את שר הפנים אריה דרעי מתראיין בטלוויזיה, מתפתל וזוחל וכמעט מתפלל ועושה כל מה שאפשר חוץ מלהודות בפה מלא שההתחייבות של החרדים שהם יהיו אלה שישמרו על הסכם הרוטציה בין נתניהו לגנץ אפילו לא שווה את הנייר שהיא הודפסה עליו", פתח כספית. 

"ההסברים שלו בעניין היו קלושים יותר אפילו מההסברים שלו בעניין 17 אלף התלמידים ותלמידי הישיבה שיוכנסו לכאן עוד מעט על חשבוננו, כדי לחדש את מלאי הקורונה. לחדשות בהרחבה: דרעי יודע שנתניהו שקרן, דרעי ידע את זה מהרגע הראשון, עכשיו יש לדרעי הזדמנות לקיים את הבטחתו ולהודיע לנתניהו – 'אדוני, אי אפשר להעביר תקציב חד שנתי, אין כלכלן אחד שחושב שזה נכון, זו מזימה פשוטה שלך לברוח מהרוטציה אז אנחנו, בכל הכבוד, לא נמצאים שם'. דרעי לא עושה את זה, מה שהופך אותו לשותף לשקר, ולא בפעם הראשונה, ואני אומר את כל זה כמי שמחבב ומעריך את אריה דרעי", הוסיף.

כזכור, השר אמר אתמול: "אמרתי עם ישראל לא יסלח לנו לעולם אם נילך לבחירות. אני מנסה בכל דרך למצוא פשרה ופתרונות. עבדנו קשה להקים את הממשלה הזאת, לא ניתן לפרק אותה. אני לא מכיר ממשלת ימין של 61 מנדטים בימים אלו, איש לא דיבר איתי על דבר כזה. יש לנו ממשלה טובה ואני יעשה הכל להשיאר אותה״.