רשות החברות נתנה הערב (שלישי) לאלי רוזנפלד, בנו של קני רוזנברג, איש עסקים יהודי אמריקאי, את ההיתר לרכוש את חברת אל על. מטעמו של רוזנברג נמסר: "אני מודה לרשות החברות על הבדיקה המקצועית והמעמיקה. ועכשיו הגיע רגע האמת - ההצעה שלי היא הדרך היחידה לשקם את אל על ולהצעידה למקום הראוי לה. נשמח שיו"ר דירקטוריון אל על יזמן אותי לפגישה על מנת לסכם את הקצאת המניות כנגד הזרמת 260 מליון ש"ח (75 מליון דולר) לטובת החברה ועם ישראל המשווע לכך שחברת התעופה הלאומית תהיה חזקה ויציבה".

כזכור, בחודש שעבר פורסם כי דירקטוריון אל על קיבל הצעה רשמית לרכישת חברת התעופה מאלי רוזנברג. על פי הדיווחים רוזנברג מוכן לשלם על 45% ממניות אל על סכום של 75 מיליון דולר. במכתב שהועבר לדירקטוריון על ידי משרד עורכי הדין "שבלת", נאמר כי "אנו סבורים שלכל הגורמים הקשורים לאל על קיים עניין רב בהוצאתה לפועל של העסקה, משום שהיא 'צו השעה' בנסיבות הקיימות". 

על פי ההצעה שהעביר רוזנברג לדירקטוריון, הרכישה תתבצע באמצעות חברה ישראלית שבבעלותו, וככל הנראה תתבצע באופן מידי, לפני שייצא אל הפועל הליך של הנפקה המהווה חלק ממתווה הסיוע שבו בחר הדירקטוריון.

הסכום המוצע לקנייה נקבע לפי שווי של 95 מיליון דולר לחברת התעופה, 5% יותר משוויה בבורסה. בהצעה שהועברה לחברי הדירקטוריון נכתב כי היא תשפר באופן מידי את מבנה ההון של אל על, באמצעות כך שהיא תאפשר הזרמת כספים מידית.