בדקנו את מסך הטלוויזיה החדש בגודל 55 אינץ' מסדרת Mi LED TV 4 של שיאומי, שאותו משווקת בישראל קבוצת המילטון, ומצאנו טלוויזיה חכמה עם איכות תמונה מדהימה ב־4K שממש לא אכפת לנו להשאיר בבית. היתרון הגדול של סדרת הטלוויזיות החדשות מבית שיאומי, שמגיעות בגדלים של 32, 43, 55 ו־65 אינץ', הוא המחיר השווה לכל כיס, שנע בין 899 שקל ל־2,999 שקל לטלוויזיה הגדולה ביותר. לפני שנים בודדות מסך 55 אינץ' באיכות כזו גבוהה היה משהו שדורש השקעה כספית גדולה הרבה יותר. 

היתרון השני של המסך הוא שאתה לא מרגיש שאתה מוותר על משהו כיוון ששילמת פחות. העיצוב הדק של המסך, עם מסגרת מתכתית, וכמובן איכות התמונה במסך LED ברזולוציית 3840x2160 HDR UHD 4K, מספקים חוויית צפייה אחרת לחלוטין.

מעבר לאיכות וידיאו ואודיו יוצאות מהכלל, המסך מגיע עם מערכת הפעלה Android 9.0 ומעבד 4 ליבות MTK6886, שתומך בגוגל אסיסטנט - המאפשר שליטה קולית, הפעלת מוצרים חכמים, חיפוש קולי ועוד באמצעות השלט החכם. השלט עצמו מאוד מינימליסטי ולא מתממשק עם ממירי הכבלים או הלוויין. 

כנהוג, מסך הבית של הטלוויזיה כבר טעון באפליקציות מובנות של YouTube ,Netflix ו־Amazon Prime. נוסף לחומרה, כל הדגמים מגיעים עם שלט בלוטות' קולי ומקשים ייעודיים לאפליקציות מובילות. מערכת ההפעלה מאפשרת שליטה מלאה על עולם התוכן והתקנת אפליקציות מחנות Google Play, המובנית בטלוויזיה, ומגיעה עם תמיכה מלאה בעברית. 

לטלוויזיה של שיאומי יש גם כרומקאסט מובנה (סטרימר), כך שהרבה יותר קל לחבר אליה את המחשב או להזרים תכנים מרשת חיצונית מאשר בטלוויזיות שחסמו את החיבור הזה - ובעידן שבו המחשבים הניידים שלנו מזמן מאחסנים רבים מתוכני הצפייה שלנו זה גם יתרון גדול. 

הטלוויזיה מגיעה עם נגישות לכל החיבורים האפשריים: פורטים לווידיאו ואודיו, כניסה לאנטנה, רשת, שלושה חיבורי HDMI ושני חיבורי USB.
מחיר דגם ה־55 אינץ' מהסדרה עומד על 1,899 שקל. סדרת הטלוויזיות החדשות של שיאומי תשווק באתר הרשמי של שיאומי בישראל, בחנויות הדגל Mi Store בדיזנגוף סנטר, בקניון עופר הקריון ואצל המשווקים המורשים.