ליאור הררי, מנהל קבוצת פייסבוק ותוכנת המסרים וואטסאפ שעניינם תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, וברעייתו שרה, הגיש היום (רביעי) תלונה במשטרה נגד המפגינים נגד התנהלות הממשלה בגין הטרדה מינית של שרה נתניהו. הררי הסביר כי עשה זאת לאחר שנחשף למיצג פוגעני מצד שני מפגינים במהלך המחאה מול המעון הרשמי בבלפור בשבת האחרונה.

המחאה נגד שרה נתניהו. צילום: באדיבות באזנט. לעמוד באזנט בפייסבוק

בתמונה שהעלה בחשבון הטוויטר האישי שלו, ציין הררי כי הגיש תלונה במשטרה בנושא, ואף צירף את תמונת התלונה כתיעוד. הררי הסביר למעריב כי התלונה הוגשה מהסיבות הבאות: "לאחר שנחשפתי כמו רבים במדינת ישראל לעבירות המין שנעשו כנגד גברת שרה נתניהו על ידי שני בני אדם עם שימוש באביזרי מין ומוצגי מין בעת ההפגנה ליד מעון ראש הממשלה במוצאי שבת האחרון. מצאתי לנכון להגיש תלונה למשטרת ישראל בגין עבירות מין שבוצעו כנגדה. בטוחני שמשטרת ישראל תחקור את העבירות המדוברות". 

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, כתב בתגובה: "תאר לעצמך את השם של קרובת משפחתך כתוב שם, תתארי לך את השם של חברתך הקרובה מתנוסס ללא בושה על ה"מיצג" המבחיל הזה. כך בדיוק נראית אנרכיה. כשהביטחון האישי ושמו הטוב של כל אדם מופקר, כשנשים הופכות למטרה לפגיעה בידי המון בכיכר העיר. ההסתה הפרועה כנגד רעיית ראש הממשלה התירה את דמה ואת כבודה, ורשויות אכיפת החוק שותקות. סמלי המדינה מבוזים ורשויות אכיפת החוק שותקות. בדיוק כפי שכתב ז׳בוטינסקי - שקט הוא רפש, הפקר דם ונפש". 

עוד הוסיף יו"ר הכנסת: "ישראל ראויה למערכת אכיפת חוק אחרת. ישראל זקוקה לכך כדי להתקיים כמדינה דמוקרטית. כדי שראש הממשלה יוכל למלא את תפקידו מבלי שהוא או מי מבני משפחתו יופקרו לפגיעה בשמם הטוב. כדי שסמלי המדינה יכובדו. אמשיך להיאבק על כך, עד שהדמוקרטיה תנצח. עד שמערכת אכיפת החוק תתוקן, עד שכבודם וביטחונם של ראש הממשלה ומשרתי הציבור יישמר, עד שהאלימים והמסיתים יוענשו ויורתעו".

כידוע, בשבועות האחרונים נערכות הפגנות המוניות נגד התנהלות הממשלה. בין היתר, נשמעו קריאות אישיות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן בני משפחתו, ואף איומים. בסוף החודש שעבר אף נעצר צעיר בן 31 מאזור המרכז, בחשד שהשמיע איומים נגד בני הזוג נתניהו. הוא נעצר לאחר שהגיע לכיוון מאהל המחאה שמול משרד ראש הממשלה בירושלים, כשהוא משמיע אמירות קשות כלפי ראש הממשלה ורעייתו, והצהיר לכאורה כי בכוונתו לפגוע בהם. בין חפציו אותרו שני להבי תער ואקדח צעצוע. 

כמו כן, הגברת נתניהו עלתה בימים האחרונים לכותרות ודיברה בגנות תופעת הביוש והפצת חדשות כוזבות בשל שמועות שהופצו עליה, וכן התייחסה להפגנות האחרונות ולקריאות מצד המוחים, ואמרה: "אני מבקשת מכל הצדדים להרגיע ולא לקרוא קריאות לרצח ראש הממשלה והמשפחה שלו, בואו ננצל את האנרגיות החיוביות. תזכרו שאני בן אדם, כולנו חשים וחווים כאב".