בעקבות המשבר הבריאותי בשל מגיפת הקורונה, נדרשים בתי החולים למצוא פתרונות ייעול כדי לספק טיפול במקרה שבו הם נדרשים לכמות גדולה של חולים. ברקע מרחף האיום על סגר נוסף, אשר יידרש אם בתי החולים לא יוכלו להתמודד עם העומס שייווצר בהם.

הנושא הזה מעלה את חשיבותו של ניהול מערכות (IT (Information Technology בבתי החולים, כך שניתן יהיה לנטר בזמן אמת את כמות המטופלים. חברת קונטרולאפ (ControlUp), אשר מנהלת מערכי IT עבור חברות גדולות - ובין לקוחותיה: אמריקן אקספרס (American Express), טי־מובייל (T-Mobile), נייקי (Nike) ועוד - תומכת במאות ארגוני בריאות ובתי חולים ברחבי העולם, ומאפשרת להם לנהל את מערך המחשוב שלהם בצורה יעילה ומהירה יותר וכך לטפל במספר רב של חולים.

אנשי IT מארגונים שונים בעולם משתמשים במערכת של קונטרולאפ כדי לנהל את המחשבים, תשתיות וירטואליות ושרתים בארגון. בעזרת המערכת, הם יכולים לאתר בזמן אמת תקלות או ביצועים ברמה נמוכה, וגם לפתור את התקלות מתוך מגוון פתרונות מוכנים מראש מאותה המערכת.הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת לבתי החולים להגדיל את העומס על המערכות שלהם, ולבצע מערכי בדיקות ממוחשבות באופן מהיר הרבה יותר. כך, הזמן הממוצע של טיפול בפציינט מצטמצם משמעותית ומשפיע על מספר החולים הכללי בבית החולים.

"הצורך בשינוי מהיר של מערך המחשוב כחלק מהמעבר לעבודה מהבית פוגש בימים אלו את רוב החברות בארץ ובעולם. הפתרון שאנו מספקים מאפשר לאותם ארגונים לנהל את המעבר בצורה בטוחה ויעילה, ולהמשיך לעבוד גם מרחוק", אמרו בחברה.המערכת מציגה תמונה כוללת של מערכת המחשוב הארגונית במקום אחד - מרמת השרתים ועד לתהליך המופעל על ידי המשתמש בזמן אמת. מנהל ה־IT יכול לנהל את הכל באופן יעיל במקום אחד ובצורה נגישה. כך קל יותר לתמוך במשתמשי הקצה בזמן אמת, לקבל התרעות לפי בקשה במקרה של אירועים חריגים, לזהות בזמן בעיות ועומסים הנוצרים על גבי תשתית ה־IT ולמצוא את מקור הבעיה כמה שיותר מהר, על מנת לספק לה מענה.

"המערכת מאפשרת למשתמש להגיע לתובנות חדשות לגבי צורת השימוש בתשתיות, הבנת הבעיות והצרכים העתידיים לביצועי ה־IT הארגוניים על ידי ניתוח דפוסים וביצוע השוואות לביצועיהן של מאות חברות נוספות בעולם", הוסיפו בקונטרולאפ.