ההתעללות בגן ברמלה: המשטרה הודיעה הבוקר (שישי) כי גננת נוספת, כבת 52, נחקרה באזהרה בחשד לאי דיווח על האירועים. בסיום החקירה, היא שוחררה למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאים מגבילים. במשטרה הדגישו עוד כי החקירה נמשכת.

כזכור, מעצרם של שבעה מהחשודים בהתעללות בפעוטון ברמלה, בהם בעלת הגן ובעלה וחמש סייעות, הוארך אתמול בחמישה ימים נוספים. לפחות אחת הסייעות משתפת פעולה עם החוקרים וככל הנראה קרובה לחתימה על הסכם עדת מדינה. בעוד שבתוך האולם התקיים דיון על פי מגבלות הקורונה, מחוץ לבית המשפט הפגינו הורי הפעוטות וקראו: "ילדינו לא הפקר". אחדים מההורים כבלו את ידיהם בחיתולים כדי להמחיש את ההתעללות שחוו ילדיהם בפעוטון. קרוב משפחה של אחת הסייעות התקרב לעבר ההורים, אבל נבלם על ידי אנשי משמר בתי המשפט. קרוב משפחה של סייעת אחרת קרא לעבר ההורים: "אתם מעלילים עליה".

הפרשה נחשפה לאחר שבעלת הגן פנתה אל אחד ההורים וביקשה ממנו לסייע בהתקנת מצלמות, לאחר שהקודמות נגנבו. לאחר מספר שבועות הוא צפה במתרחש במקום באמצעות הטלפון הסלולרי שלו, ונחרד לגלות את מעשי ההתעללות. אותו הורה הזעיק את ההורים לפעוטות בגן ויחד הם הגישו תלונה במשטרה, שהובילה לחשיפת הפרשה, מהחמורות מסוגה, ואולי החמורה ביותר, הן בשל מספרם הגדול של הקורבנות - 46 פעוטות, והן בשל מספר החשודים - תשע סייעות, בעלת הגן ובן זוגה. במשטרה חושדים כי צוות הגן מחק חלק מהסרטונים ובכך למעשה שיבש את החקירה.