צעיר בן 23 נדקר למוות במהלך הלילה (בין שישי לשבת) בקטטה שהתרחשה סמוך לחוף הים בראשון לציון. צוות מד"א פינה אותו מהמקום לבית החולים איכילוב, כשמצבו קשה ולא יציב, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירת האירוע, והחלה חקירה ראשונית של האירוע.

שמונה צעירים נעצרו בחשד לביצוע המעשה: חמשת החשודים (18,21,19,21,17) ושלוש חשודות (20,22,17), תושבי נס ציונה, רמלה ולוד נעצרו ונלקחו לחקירה.

מהמידע שנאסף עד כה, עולה כי הצעיר בילה עם חבריו במסעדה באזור החוף עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר סמוך לשעה 03.00 לפנות בוקר, בעת שעשו דרכם אל מגרש החנייה שבכוונתם לשוב הביתה, פגשו הצעירים בחבורה אחרת ובנסיבות שנחקרות עתה, התגלעה קטטה ביניהם , במהלכה נדקר הצעיר.

חשד לרצח בראשון לציון (צילום: דוברות המשטרה)
חשד לרצח בראשון לציון (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות גדולים של משטרה מתחנת ראשון לציון, חוקרי זירה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. כמו כן, מהשלב הראשוני של החקירה עלה החשד לפיו המעורבים בקטטה, מאותה חבורה שאחד ממנה קשור לאותה דקירה קטלנית, נמלטו מהזירה ברכב וביציאה מהחניון אף פרצו מחסום במגרש החנייה. 

המשטרה אספה את מצלמות האבטחה באזור כולו ולא מן הנמנע שחלק מהן לפחות תיעדו את האירוע ואת הימלטות החשודים. החקירה נמצאת בראשיתה וטרם נעצרו חשודים.

מדובר כאמור ברצח השני בתוך כיממה, לאחר שבבוקר יום שישי נרצח צעיר כבן 19 במשחטה בלוד. תושבי רהט בני 16 ו-40 נעצרו ונלקחו לחקירה בחשד למעורבות באירוע. השניים אותרו בתום פעילות חקירתית ומבצעית של משטרת ישראל, הם נעצרו ברהט על ידי שוטרי התחנה המקומית ונלקחו לחקירה בתחנת לוד. למשטרה דווח כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין הפועלים העובדים במשחטה. כמו כן, מחקירה ראשונית של הממצאים בזירה, עולה כי הרקע ככל הנראה פלילי.