המאהבת החזירה מלחמה: מדובר באחד הרופאים הבכירים בתחומו במדינה. הוא נשוי שלוש פעמים ובפעם הרביעית התאהב בקולגה שפגש במהלך עבודתו באחד מבתי החולים הגדולים במרכז הארץ. האהבה בין השניים פרחה - הם נסעו יחד לחו"ל ל"השתלמויות", בילו, אכלו ושתו ביחד - והוא פינק אותה בשורה של מתנות.

לדבריו, הקרע ביניהם היה בלתי צפוי. הפרופסור טען באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי הקשר החדש לא יחזיק מעמד. "היא צעירה ממני ב-30 שנים והיא רצתה רק דבר אחד ליהנות ולבלות", אמר, "לא היה לה אכפת לעזוב את בן הזוג שלה, היא חיפשה להתקדם בעבודה כרופאה וחיפשה את קרבתי".

הפרופסור סיפר כי נפל בקסמיה, והעריך הן את רצונה ללמוד, והן את הידע העצום שיש לה בגיל כל כך צעיר. ללא כל קשר לאירועים, הוא טוען גם היום שצפוי לרופאה הצעירה הזו עתיד גדול. כשהבין כי הקשר ביניהם לא יחזיק ביקש להיפרד ממנה ודרש שתחזיר לו שני פריטים יקרי ערך - שעון יוקרתי וצמיד יהלומים. הוא ביקש להחזיר את הפריטים בחנות בהן נרכשו, אך נאמר לו כי הדבר בלתי אפשרי בשל פרק הזמן הממושך שעבר מאז רכישתם. כשלא נותרה בידיו כל ברירה, והפריטים היקרים נותרו אצלו, הוא העניק אותם לאשתו ליום הולדתה.

כאן החל העסק להסתבך: האישה המרוצה התרברבה בפני חברותיה והציגה את הפריטים שקיבלה מבעלה. היא העלתה תיעוד שלהם בחשבון האינסטגרם שלה. בשלב הזה, המאהבת שראתה שהבעל למעשה לקח ממנה את מה שרכש לה והעניק לאשתו,  הודיעה לפרופסור "יש לך שתי אפשרויות לרכוש לי בחזרה את שני הפריטים, או שאחשוף את הקשר ביננו בפני אשתך".

עו"ד סולן הבהירה ללקוח שלה כי מדובר במהלך של סחיטה באיומים, ובידו ראיות מספיקות לכך - ולכן הורתה לו לא להיעתר לדרישות של המאהבת. עם זאת, היא המליצה בפניו, בטרם תקלע הסיטואציה למקומות שאף אחד מהצדדים לא רוצה, שכן גם המאהבת נשואה, לנסות להגיע עימה לפשרה שעלותה כמה עשרות אלפי שקלים.