בוקר טוב לראש הממשלה, מר נתניהו. נכבדי, באמת שאיני מקנא בך, על השיגרע שאתה חווה בשבועות האחרונים. מצד אחד, ינואר מתקרב, ואז יחל שלב ההוכחות במשפט שמתנהל נגדך. מצד שני, המפגינים שמאסו בשלטונך ומוכנים לשלם כל מחיר, העיקר למרר את חייך. מיותר לציין שהנך ראש הממשלה היחיד (מתריסר) שעדיין מגדל את בנו בן ה־29 במעון ראש הממשלה. חלק ניכר מהציבור מואס בך וביאיר, לא רק מהסיבה הזאת. יש עוד כמה, הרבה אפילו.

המחאה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

משום מה אתה, בנך, המעכארים שעובדים בשבילך, "העבדים" שסידרת להם ג'וב ברשימת הליכוד לכנסת, כולכם טוענים שניצחתם בבחירות ושמנהיג מחליפים רק בקלפי.

אלא שמדובר בשקר גס, בוטה ואף מאוס. בשלושת "נצחונותיך" בבחירות לא הצלחת להרכיב ממשלה. בפעם השלישית,  אף שהשגת 36־35 מנדטים (תלוי את מי שואלים) בקומבינות של סחר־מכר פוליטי רקוב, נאלצת ללכת לאחדות, שמיומה הראשון, עוד בשלב חתימת ההסכם, ידעת בבהירות ובהחלטיות שאין לך שום כוונה לקיים אותו. על הדרך הכחדת את כולנו ואת הרברפי, גרמת גם לסיום הקריירה הפוליטית של אורלי לוי־אבקסיס - ובאמת, מהלב, טוב עשית. "הרכש" הזה רקוב לפחות כמו הליכוד, אם לא יותר.

נתניהו ורעייתו בנאום הניצחון (צילום: איתן אלחדז, TPS)
נתניהו ורעייתו בנאום הניצחון (צילום: איתן אלחדז, TPS)

אישית, אני מאושר שהצלחת להשמיד גם את כחול לבן, אוסף של טיפוסים שרימו את בוחריהם ביודעין, וכולם שמחים במפלתם. על דרך ארץ חבל להרחיב, הם היו כלום, וגם בעתיד יהיו כלום, רק מחוץ לכנסת. כל הערימה הזאת בגדה באמון הבוחרים, בכוונה תחילה - התנהלות שאין עליה מחילה.

נכשלת כישלון חרוץ בניהול משבר הקורונה, ממשלתך אינה תפקודית בעליל, הכלכלה קורסת. את התוצאות של פעילותך בתחום זה ישלמו גם הנינים של כולנו. אתה מספר לציבור על נדיבותך בחלוקת כסף ציבורי, שהוא ברובו המוחלט תוצר של גביית מס מהמעמד הבינוני, שהצלחת להשמיד כליל. מחקת את המגזר הזה לגמרי. שוב מכרת את הרוב החילוני העובד למפלגות חרדיות. השתמשת בכספי ציבור כדי לשלם אתנן לחרדים, רק בשביל תמיכה בך. אתה עדיין משלם את האתנן בכספנו, ואתה מתכוון לשלם גם בהמשך.

בדיקת קורונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בדיקת קורונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חלק מהאתנן הזה מתבטא בהעלאת חרדים לישראל. אין להם קצבאות וביטוחים מתאימים בארה"ב, אז אתה מתיר לייבא 12 אלף חרדים (כנראה לרמת טראמפ) - אחרי שהסכמת להביא לכאן חרדים מתחילת משבר הקורונה בישראל. הם חלק נכבד מגורם התחלואה בישראל, ואתה האחראי הבלעדי: לא יעקב ליצמן בעבר או אריה דרעי עכשיו. אתה ורק אתה אחראי לסעיף הזה. זה לא השמאל, זה רק אתה, כי מה שבאמת מעניין אותך, זה אתה.

לדידך, אנחנו, הציבור החילוני העובד, זה רק אבק מיותר, ערימת עבדים שנועדה לממן את גחמותיך: להגיע לגבורות בבלפור, על חשבון הציבור, שייאלץ גם להמשיך לממן את קיסריה ושאר מעונותיך הפרטיים. ועכשיו אתה רוצה ללכת לבחירות, כאשר בשנה וחצי האחרונות בזבזת 6־7 מיליארד שקלים שלנו. זה הכסף שלנו, אדוני ראש הממשלה. את הבתים שלנו ואותנו הקופה הציבורית אינה מממנת.

אנחנו כבר מוכנים לכל הספינים, השקרים, הרמייה וההונאה שייצרו המעכארים שלך, לשקרים של הבן יקיר לך יאיר ברשתות החברתיות - מסרים שמופצים בידיעתך ובאישורך מלא־מלא. בסדר, יש לך את הכוח להחריב את המדינה, להכניס אותנו לסגר כללי עכשיו, רק כי בא לך. אבל ההפגנות לא ייפסקו, הן יימשכו והן יתעצמו. זה לא יהיה 15 אלף, וזה לא ייעצר ב־150 אלף מפגינים ברחבי הארץ.

שיהיה לך כל טוב, אדוני. הישמר לך מהחמגשיות בבלפור כי אלומיניום מסוכן למערכת העיכול. באחריות.

בברכה.