כחלק ממגמת העירייה לתקשר עם קהלים מגוונים ולהוביל בחדשנות דיגיטלית, השיקה השבוע עיריית חיפה חשבון טיקטוק, אליו הצטרפו מאז שהושק כבר עשרות עוקבים. 

התחלת השימוש ברשת, הנחשבת לפופולרית ביותר בקרב בני נוער ברחבי העולם, נועדה לשתף את בני הנוער המתגוררים בעיר בעשייה העירונית ולהעביר להם את המסרים "בשפה שלהם". טיקטוק, שנקראה בעבר מיוזיקלי, היא רשת חברתית המאפשרת יצירת סרטונים קצביים וקצרים באורך של כ-15 שניות ושיתופם.

"עיריית חיפה פועלת בכל המדיות החברתיות והיא גם הרשות המקומית הראשונה שבוחרת באתגר לא פשוט - להראות נוכחות ברשת החברתית טיק טוק", אמר ראש אגף הדוברות והניו מדיה בעיריית חיפה, אלירן טל. "בימים הקרובים יתגייסו עשרות צעירים חיפאים למיזם העירוני ואני משוכנע שבדרך הזאת נצליח להגיע גם לחיפאים הצעירים, דור העתיד שלנו".

שם החשבון של עיריית חיפה בטיקטוק: Haifa_city