ח"כ מיקי לוי (יש עתיד-תל"ם) בטוח בהצלחתו של יאיר לפיד כראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, ולא מתרגש מהצעת החוק שעתידה לעלות ולפיה ראש ממשלה יחוייב בתואר ראשון, שללפיד אין. לוי: "נאמר כבר שתואר ראשון הוא לא ערבות שתהיה לך בינה. ללפיד, מחבר וסופר מוכשר שכתב 13 ספרים שהפכו לרב מכר והלחין שירים שהם נכס צאן ברזל כמו 'שיר אהובת הספן', יש גם כישורים אחרים".

את הדברים אמר ח"כ לוי בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM וזאת לאחר שאתמול הצהיר ח"כ מתן כהנא (ימינה) כי נפתלי בנט הוא המתאים ביותר לראשות הממשלה כי הוא "גאון עם תוצאה של 776 בפסיכומטרי". לעומתו, את ח"כ לוי כנראה זה ממש לא הרשים. "ראיתי גם בעלי תואר שהם לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. היו ראשי ממשלה מצטיינים ללא תואר. הוא כן האלטרנטיבה היחידה, והוא עם ידיים נקיות ולא הוגש נגדו כתב אישם. יש גם ערכים לשמור על יושרה", הוסיף.

בהתייחסו לתקציב המדינה אמר ח"כ מיקי לוי: "בחירות במשבר הכלכלי-בריאותי הכי גדול בתולדות המדינה הן לא במקום. שני ילדים בגן הילדים רבים על התקציב, לא בנינו על בחירות". כמעט שנה שאין תקציב ולא יהיה תקציב במאה הימים הקרובים. שיעשו מה שהם רוצים. הם יגרמו לכך שהוצאות האשראי של המדינה ירדו ונשלם ריביות והלוואות גדולות".

"אני מזכיר לך שכחול לבן הצטרפו ליש עתיד והם לקחו נושאים שלנו כי לא היה להם מושג, הם לקחו את הצעת החוק של שוחד, מרמה והפרת אמונים, שלא יוכל לכהן ראש ממשלה בשלושה סעיפים אישום. לצערי החוק היה אמור למנוע מראש ממשלה שמואשם כבר אך אין חוק רטרואקטיבי אז אנחנו מדברים על הממשלה הבאה".

בכל זאת, עם כתב אישום זכה נתניהו ל-36 מנדטים והמפגינים הם לא רבע מנדט.
"אני חושב שאפשר לנצח את נתניהו. ברמה הערכית מדינת היהודים לא יכולה להיות מושתת על ערכים לא מוסריים. נתניהו צריך להוכיח את חפותו ולחזור למערכת ואפשר גם הליך מהיר של שלוש ישיבות בשבוע - הוא פשוט סוחב רגליים, ומחפש תירוצים ותרומות ומפטר עורכי דין רק כדי להתחמק. יש טעויות בהכנת כתבי אישום, אין תפירת תיקים במדינת ישראל אך כן יש טעויות".