בעיצומו של משבר התקציב, העריכו הבוקר (שלישי) גורמים בכחול לבן ששוחחו עם מעריב כי המפלגה תתמוך מחר בהצעת חוק דחיית מועד העברת התקציב שמקדם ח"כ צביקה האוזר (דרך ארץ). הגורמים מסרו למעריב כי "עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא, אך זה הכיוון".

"לא הצבנו אולטימטום של 24 שעות להעברת חוק דחיית התקציב", הבהירו במפלגה, "האמירה של גנץ חשפה את הבלוף של נתניהו. סביר להניח שנתמוך בחוק מחר, בכל מצב. אמנם עוד לא התקבלה החלטה סופית, אך זה הכיוון".

הדברים נמסרו בהמשך לנאומיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ בישיבות סיעותיהם. זאת, לאחר ששר הביטחון קרא לנתניהו "להעביר החלטת ממשלה בתוך 24 שעות ולאשר בתוך 100 ימים את תקציב המדינה". 

 "בתוך 24 שעות מעכשיו נוכל להשלים את התהליך", אמר גנץ, שהוסיף: "הממשלה תאשר עד הערב הצעת חוק ממשלתית לתיקון המועד הנדרש להגשת התקציב, כנסת ישראל תעביר אותה בתוך 24 שעות, וכך בלי טריקים ושטיקים, תאושר ההצעה בקריאה שנייה ושלישית. זה אפשרי, חוקתי, נכון ומוסרי".

ואולם, נתניהו מיהר להגיב לדבריו, ואמר: "אנחנו לא צריכים 24 שעות, אפילו לא 24 דקות. יש לנו תקציב מוכן, אפשר להעביר אותו מיד. זה התקציב הנכון למדינת ישראל".