פרטנר החלה הבוקר (שלישי) בחיבור העיר שדרות לתשתית הסיבים האופטיים הארצית 'פרטנר פייבר', וכבר עם פתיחת שנת הלימודים, יוכלו רבים מתושבי העיר להתחבר לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה. כאמור, בשבועות האחרונים הורחבה פריסת תשתית הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לערים אילת ונהריה, זאת במקביל להרחבת הפריסה לשכונות נוספות בעשרות ערים בהן כבר קיימת פריסה משמעותית של הסיבים של פרטנר.

שר התקשורת יועז הנדל וראש עיריית שדרות אלון דוידי, ביקרו עם מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי באתר פריסה של פרטנר פייבר בשדרות, לקראת חיבור בתי התושבים לתשתית הסיבים האופטיים הארצית. צוותי ההנדסה של פרטנר יפרסו בשבועות הקרובים סיבים אופטיים בשכונות העיר, כך שעם תחילת שנת הלימודים יוכלו תושבים בשדרות להתחבר לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה.

שר התקשורת יועז הנדל אמר: "אני שמח להיות כאן בשדרות. כמו שכבר אמרתי, כל חברה שתפרוס בפריפריה ובגבולות סיבים אופטיים אני אגיע לחגוג איתה את הפריסה. אנחנו נמצאים בתקופה שאינה יציבה פוליטית, אך המשימה שלנו היא לייצר יציבות וצמיחה לאזרחים דווקא בתקופת הקורונה בה היא נחוצה כל כך".

ראש עיריית שדרות אלון דוידי הוסיף: "אני מברך את חברת פרטנר שבחרה בעיר שדרות להיות בין הערים החלוצות שמוקמת אצלן תשתית אינטרנט חדישה ונוספת ממנה ייהנו כלל התושבים שתהיה להם אפשרות בחירה וכן העיר כולה. שמחתי ששר התקשורת, יועז הנדל, כיבד אותנו והגיע לחנוך את רשת הסיבים החדשה".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר מסר: "החינוך, הכלכלה, הרווחה והחיבור בין אנשים במציאות של ריחוק חברתי תלויים בחיבור לאינטרנט. ב-1 בספטמבר תיפתח שנת לימודים אחרת ממה שהכרנו עד היום, ועבור מרבית תלמידי ישראל, היא תתבסס על שיעורים מקוונים ואינטראקציה דיגיטלית בין התלמידים והמורים. כדי שזה יעבוד, יחד עם הורים שעובדים מהבית וכמה אחים שלומדים במקביל, חייבים להתקדם לתשתיות התקשורת המתקדמות, לסיבים האופטיים, ואנחנו בפרטנר גאים להוביל את המהפכה הזו."