רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, התראיינה היום (רביעי) לעופר חדד בחדשות 12, והתייחסה להפגנות מול בית ראש הממשלה, ליחס התקשורת כלפיה וגם לפרשת ההתעללות בגן ברמלה. "אני עוברת ימים לא פשוטים ואפילו קשים. השמועות על מצבי היו פייק ניוז, אני עוסקת בעבודה שלי עם ילדים, אני פסיכולוגית בשירות הציבורי בעיריית ירושלים וגם בתקופת הקורונה אנחנו עובדים. הקדשתי את זמני לעבודה", פתחה נתניהו את דבריה.

המחאה נגד שרה נתניהו. צילום: באדיבות באזנט. לעמוד באזנט בפייסבוק

לאחר מכן התפנתה נתניהו לדבר על ההפגנות מול מעון ראש הממשלה והטענות שלה שהוטרדה מינית במיצג איברי המין. "הרגשתי שהוטרדתי מינית. חוקרת משטרה דיברה איתי בהבנה וכך צריך לנהוג במי שעבר הטרדה מינית ואלימות מינית. מלבד המיצג של הבלונים, היה גם פוסט מזעזע שקרא לאנוס אותי, במילים כל כך נמוכות. אף אחד לא ראה את הפוסט הזה שנה וחצי. הראו לי אותו ביום שני בבוקר, לפני שהלכתי לעבודה. אני לא יודעת איך הצלחתי להתרכז בעבודה. לא יכול להיות שזה היה שם שנה וחצי, זה פייק ניוז. לדעתי זה משהו חדש". 

"אתה רואה בהפגנות אנשים שהם חוליגנים, אנרכיסטים, שאין להם עניין בשיפור הכלכלה, לא כולם אבל הרבה. אתמול קיבלתי בוואטסאפ תמונה של קקי ועל ידו מסיכה, הם עושים צרכים ברחוב", סיפרה. "רופא אמר לי שחולה כמעט מת לו בהדסה כי החוליגנים חסמו את הרחוב ועיכבו את האמבולנס בשעתיים. אנשים ימותו, ולא שמעתי גינוי לאנרכיסטיות הזאת. אנשים גם מריצים שם שורות".

נתניהו תקפה את ארגוני הנשים שלא גינו את מיצג הבלונים נגדה: "הגינוי למה שעשו לי צריך לבוא מכל הנשים ומכל חלקי המפה. אני רואה את הגינוי של נשות הליכוד, אבל הייתי מצפה שחברות הכנסת המצקצקות על זכויות נשים כמו מרב מיכאלי ותמר זנדברג גם ישמיעו קול. גם לא שמעתי את גנת מגנה או את אשכנזי". גם מכלי התקשורת לא חסכה נתניהו את מילותיה: "אני לא מאחלת לאף אחד מערוצי הטלוויזיה שכל כך מגבים את ההפגנות לראות מה כותבים עליי ועל ילדיי. כשכותבים איך יחתכו לילדים שלי איברים או שהוא ישתין לבן שלי על הפה ואז יהרוג אותו. אנחנו בסופו של דבר בני אדם, אנחנו ראויים לכבוד. זכות ההפגנה כן, אבל לא זכות הביזוי".

הפוסטים נגד שרה נתניהו (צילום: צילום מסך)
הפוסטים נגד שרה נתניהו (צילום: צילום מסך)

על השאלה האם היא מרגישה מאויימת, אמרה רעיית ראש הממשלה: "האבטחה מהודקת אבל אל תחשוב שאנחנו כל הזמן בבית, אני לא מאובטחת כמו ראש הממשלה וגם לא כמו שר הביטחון גנץ. לא הייתי רוצה יותר אבטחה אלא שהדברים האלה לא יהיו. אפשר לכלוא אותי בכלוב ברזל ואז אהיה מוגנת אבל זה לא הפתרון. אני רוצה לסמוך על כוחות הביטחון אבל היו במדינה שלנו שני אסונות, רבין וגנדי. אסור לתת לזה להתרחש שוב". 

כשחדד שאל אותה על ההתבטאות של בניה יאיר נגד דנה ויס, היא ענתה: דנה ויס קראה לבן שלי 'ילד קקות'. הייתי בעד שהוא יתנצל על מה שאמר עליה, אבל היא, בכירה בטלוויזיה, קראה לבן שלי 'ילד קקות'. הבן שלי לא אמר שום דבר מיני, הוא רק רמז לכאורה. דנה ויס היא אישה מוכשרת אבל חד צדדית, אמרתי לה שהיא עושה לי כיתת יורים כל שישי בערב. היא לא מתנהגת כמו עיתונאית מקצועית. גם אני אישה, גם לי יש רגשות, ודנה ויס פוגעת בי יום יום ולילה לילה, פי מיליון ממה שיאיר כתב עליה".

חדד שאל אותה על יועצו של ראש הממשלה, נתן אשל, והעובדה שהוא עדיין עובד אצלכם למרות העבודה שצילם מתחת לחצאיות של נשים: "אני לא פה כדי לדבר על נתן אשל. יש הרבה חברי כנסת מהשמאל שעושים דברים נוראיים ואף אחד לא מדבר ולא בודק, אז אל תדבר איתי על נתן אשל". 

"אני אישה מוכה וילדיי הם ילדים מוכים", טענה נתניהו. "תהדהדו את הכאב שלי כאישה וכאמא על מה שעושים לנו. היה ארגון נשים אחד שכן הרים את הכפפה והגיש תלונה ליועמ"ש שיפתח בחקירה על אותו אדם חולני". על השמועות שהיא ומשפחתה דוחפים את ראש הממשלה לבחירות אמרה: "פייק ניוז".

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה בתגובה לדברים: "הגברת נתניהו אינה אישה מוכה -מדובר בזילות של המושג והגברת נתניהו שביקרה בעבר במקלטים לנשים מוכות יודעת זאת".

תנועת קריים מיניסטר מסרה בתגובה לדברי שרה נתניהו: "רעיית המושחת מבלפור טוענת שהיא אישה מוכה ושהמפגינים מסוממים. אין גבול לניתוק ולהסתה בבלפור. גברת נתניהו, השלטון הכושל והמושחת של בעלך מכה באזרחים והופך רבים מהם למובטלים חסריי תקווה. את שקרנית ומסיתה בדיוק כמו בעלך".