המחאה נמשכת: אמש והלילה (בין שבת לראשון) נערכו הפגנות בכ-300 מוקדים ברחבי הארץ , זאת בהמשך לאירועי המחאה של העת האחרונה. אלפי אנשים הפגינו מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו בבלפור ורבים נוספים יצאו לצמתים וגשרים ברחבי הארץ במסגרת מחאת "הדגלים השחורים". 

עשרות מפגינים יצאו בתהלוכה מבלפור לכיוון בית הנשיא ופוזרו ע"י המשטרה, שעיכבה ועצרה 11 מפגינים בחשד להפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטר.

במחאת הדגלים השחורים גינו את המעצרים: "משטרת ירושלים חוזרת להרגליה הישנים ומבצעת מעצרי שווא מול בית הנשיא בירושלים. אחרי הקנסות ההזויים של עיריית ירושלים, משטרת ירושלים עוצרת מפגינים מול בית הנשיא. התנהלות ביזיונית של המשטרה מול המפגינים". 

המפגינים מול משכן הנשיא. (צילום: קוסטה בלאק)

אירוע חריג נרשם גם בחדרה, שם עוכב לחקירה צעיר בן 20 תושב העיר בחשד שהשליך נפצים לעבר מפגינים בכיכר המשטרה בעיר. בהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לקיים מחר דיון בעניינו בבקשה להאריך את מעצרו.

מתנועת 'הדגלים השחורים', העומדת בראש המחאה, נמסר: "בזמן שאולפני הטלוויזיה ידווחו על לוח הזמנים של הטיסות של הנאשם ומשפחתו למלונות היוקרה באיחוד האמירות, ייצאו עשרות אלפי אזרחים להפגין היום נגד הנאשם, שבגללו הם ללא פרנסה. ההצטרפות של ארגוני העצמאיים מוכיחה עד כמה המצוקה קשה, ושהנאשם לא מתעניין בזה לשנייה".

כמו כן, משטרת ישראל הודיעה כי היא מתכוננת לקיומם של אירועי המחאה באזור כיכר פריז בירושלים, תוך חסימת מספר רחובות סמוכים, לרבות רחוב בן מימון פינת עזה, צומת כיכר פריז, קרן היסוד, קינג ג'ורג' ואגרון. במחאה בבלפור צפויה להיערך גם מחווה של ארגוני האמהות, במסגרתה יחלקו המשתתפים אלפי פרחים לשוטרים שיאבטחו את האירוע. 

לפיד בהפגנות בעוטף עזה (צילום: דוברות יש עתיד)
לפיד בהפגנות בעוטף עזה (צילום: דוברות יש עתיד)

הפגנות התקיימו גם בכ-60 גשרים וצמתים ברחבי הארץ, בהם השתתפו אלפי פעילי מפלגת יש עתיד-תל"ם. בהמשך, חלק גדול מהמשתתפים ומספר חברי כנסת המשיכו להפגנה בבלפור. 

יו"ר יש עתיד וראש האופוזיציה, חה"כ יאיר לפיד, הגיע לעוטף עזה והצטרף למפגינים במקום: "גם היום נחתו בלוני נפץ בעוטף עזה, ובכל זאת כל האנשים הטובים האלה בצמתים של העוטף יצאו כדי להגיד: אנחנו רוצים לזכור עבור איזו מדינה אנחנו נאבקים, איזו מדינה אנחנו רוצים שתהיה פה, איזו מדינה מגיעה לנו האזרחים".