ד"ר מאיה רוזמן השיבה בתוכניתה ב-103FM לשאלה של המאזינה, שביקשה לדעת באילו דרכים ניתן להפחית את הכולסטרול בדם. ד"ר רוזמן סיפרה על תרופה טבעית בשם פסיליום, שמופקת מצמחים ומסייעת בספיחת הכולסטרול.

ד"ר מאיה רוזמן הסבירה כי במידה ורמת הכולסטרול גבוהה מאוד לרוב ימליצו על נטילת כדורים. בפן הטבעי, היא סיפרה על סיב תזונתי בשם 'פסיליום', אשר סיביו "סופחים את חומצות המרה שיש לנו בגוף. כל הסיבים התזונתיים בגוף שלנו מתנפחים אבל הפסיליום מתנפח מחומצות מרה".

היא הסבירה שהכולסטרול משמש ליצירת חומצות מרה בגוף, ולכן כאשר נוטלים את הפסיליום, "הוא סופח את חומצות המרה. לגוף חסר, אז הוא לוקח את הכולסטרול והופך אותן לחומצות חדשות. שוב אנחנו אוכלים פסיליום ועוד פעם הוא סופח את חומצות המרה ומוציא אותן החוצה בפעולת המעיים. יוצא שיש שימוש בכולסטרול, בגלל שכל הזמן זה הופך לחומצות מרה, ויש ירידה מסוימת ברמות הכולסטרול בדם".

כמו כן, ד"ר רוזמן ציינה כי הפסיליום "עלול לספוח עוד דברים כמו תרופות. אז אם לוקחים - לא לקחת בשעה לוקחים תרופות, וגם לשתות הרבה מים כדי שלא יעשה עצירות. לקחת כפית או כף פעם-פעמיים ביום זה הרגל נפלא, מפחית סיכון לסרטן המעי הגס, לסוכרת, למחלות לב. הטעם זה החיסרון העיקרי כי זה לא טעים, זה כמו סובין חיטה. אפשר להוסיף את זה ליוגורט, סלט, מרק".