צעד נוסף פומבי נרשם היום (שני) בהתקדמות לקראת הסכם שלום בין ישראל לאיחוד האמירויות. נשיא המדינה שלח איגרת ברכה ליורש העצר של איחוד האמירויות בן זאיד, והזמינו לביקור בישראל.
 
"בימים הרי גורל אלו מנהיגות נבחנת באומץ שלה וביכולתה להיות פורצת דרך ומרחיקת ראות. ההסכם המתגבש בין מדינותינו בתיווכו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, והממשל האמריקאי, אשר ייחתם בקרוב, אינשאללה, בהובלתך ובהנהגתך ובתאום מלא והדדי עם ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, הוא אבן דרך אסטרטגית לקראת תהליכים חדשים באזורינו", כתב הנשיא ליורש העצר. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסכם השלום עם איחוד האמירויות. (צילום: איתי בית און/לע"מ)

הנשיא ריבלין המשיך: "אני מלא תקווה שצעד זה יסייע לבניין וחיזוק האמון בינינו לבין עמי האזור, אמון שיקדם את ההבנה בין כולנו. אמון כזה, כפי שהוכחת במעשה הנעלה והאמיץ, יצעיד את אזורנו קדימה ויביא לרווחה כלכלית ויספק שגשוג ויציבות לתושבי המזרח התיכון כולו".

המכתב של הנשיא ליורש העצר (צילום: באדיבות בית הנשיא)
המכתב של הנשיא ליורש העצר (צילום: באדיבות בית הנשיא)

"אין לי ספק", כתב הנשיא, "כי הדורות הבאים יעריכו את האופן שבו אתם, ההנהגות האמיצות והנבונות, התנעתם מחדש את השיח על שלום, אמון, דיאלוג בין עמים ודתות, שיתוף פעולה ועתיד מבטיח. אני מקווה שצעד זה ישמש כמגדלור ויפרוץ את הדרך למדינות נוספות גם כן".

הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות (צילום: gettyimages)
הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות (צילום: gettyimages)

הנשיא חתם את האיגרת בהזמנה רשמית להגיע לביקור בישראל: "בשמי ובשם העם בישראל אני מנצל את ההזדמנות להפנות לכבודו הזמנה לביקור בישראל ובירושלים ולהיות אורחנו המכובד".