בשל הנסיקה בסקרים: חה"כ איילת שקד התראיינה היום (שני) ברדיו צפון 104.5FM, והתייחסה לתוצאות הסקרים האחרונים, שמעידים על צלילתה של הליכוד לצד נסיקתה של ימינה. כמו כן, ביקרה בחריפות את התנהלות הממשלה בעת משבר הקורונה, ואת מה שהיא מכנה "פספוס ההזדמנות" להחלת הריבונות: "ראש הממשלה מכר אשליות בעניין הסיפוח. הוא העדיף את כחול לבן וזרק את ימינה לאופוזיציה. הוא פירק את גוש הימין - ואני הבנתי שריבונות כבר לא תהיה", תקפה שקד. 

"ימינה יכולה להיות אלטרנטיבה לליכוד, לצרות שאנחנו לא ממהרים להתבשם מסקרים", פתחה שקד, והוסיפה להתייחס לנתונים המעודדים: "אנחנו עולים מאד בסקרים. לפעמים אנחנו שוגים, וזה ניכר בקלפי, אבל אנחנו עובדים חזק בכל נושא הקורונה, מבחינת עסקים שנסגרו, מנסים להזיז את הממשלה המגושמת הזו למקומות טובים יותר". 

כמו כן, התייחסה לסוגיית הסיפוח ותקפה בחריפות את התנהלות ראש הממשלה: "הבטיחו לציבור בישראל סיפוח ובסוף קיבלנו הסכם נורמליזציה. ראש הממשלה נתניהו מכר אשליות בנוגע לסיפוח. הוא העדיף את כחול לבן, זרק את ימינה לאופוזיציה ובתוך כך פירק את גוש הימין. אני אישית הבנתי שריבונות לא תהיה בעידן נתניהו. הייתה הזדמנות היסטורית והיא פוספסה". 

"הנשיא טראמפ עשה המון דברים, הוא ידיד אמת של מדינת ישראל. הוא העביר את השגרירות לירושלים והכיר בגבולות הצפוניים של ישראל, אבל לא היה מוכן להחלת הריבונות", הוסיפה. בהמשך התייחסה להסכם ההיסטורי שנחתם עם איחוד האמירויות וטענה כי מדובר בהסכם טוב: "אני שמחה שיש יחסים על השולחן, שנים זה לא היה על הפרק". 

לבסוף, התייחסה שקד להתנהלות הממשלה בעת משבר הקורונה וטענה כי יש מחיר כלכלי כבד מאד לסגר כללי: "אני מקווה שלא נגיד לשם - זה מחיר כבד מאד לשוק", הסבירה שקד והוסיפה כי "בנט פרסם כבר לפני חמישה חודשים מה צריך לעשות בעת המשבר. הממשלה לא עשתה דבר, וחיכו ארבעה חודשים - מה שעלה לאנשים בפרנסה ובבריאות".