"נלחם על הזיכוי": הפרקליטות הודיעה היום (שני) על כוונתה לערער על גזר דינו של השחקן משה איבגי. פרקליטו הודיע כי יערער על עצם הרשעתו ותקף: "משוכנע שערעור הפרקליטות ידחה מכל וכל". כזכור,  העונש שנגזר על השחקן, שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי, עורר סערה ציבורית רבה. 

כאמור, הערב שלחה הפרקליטות הודעה לעורך דינו של איבגי מיכאל כרמל כי בכוונתה לערער על גזר הדין. במכתבה של הפרקליטות צוין כי תערער באופן חלקי על סעיפי מסוימים מגזר הדין וכי עדות שנגבתה מאיש הטלויזיה רשף לוי הובילה אף היא לפעולות בדיקה נוספות בתיק.

רשף לוי, משה איבגי (צילום: אור גפן,צילום מסך כאן 11)
רשף לוי, משה איבגי (צילום: אור גפן,צילום מסך כאן 11)

עו"ד מיכאל כרמל, המייצג את איבגי, אמר בשיחה ל'מעריב' כי "רק במדינה כמו ישראל אותו גוף שניהל משפט כושל והפסיד, יכול להחליט בעצמו על הגשת ערעור על זיכוי. בלי כל ביקורת חיצונית של פרקליט אחר שיבחן אם יש ממש בערעור. אני משוכנע שערעור המדינה ידחה על כל רבדיו ובדין. כמו כן בכוונתי להגיש ערעור על ההרשעה הלא נכונה של מרשי ולהילחם על זיכויו בדין מכל אשמה". 

יש לציין כי לפני כחודש גזר בית המשפט השלום בחיפה, שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי על איבגי. בנוסף, נקנס השחקן גם ב-10,000 שקלים, לאחר שלפני מספר חודשים הורשע בביצוע מעשה מגונה. עם הרשעתו דרשה הפרקליטות עונש מאסר בפועל. 
עם מתן גזר הדין אמר סנגורו של איבגי, עו"ד כרמל, כי "נשקול לערער על גזר הדין. משה איבגי יחזור לחייו הרגילים, הוא מאוד מאוכזב מגזר הדין ואינו מקבל אותו".