בעקבות הדיון בשימוש בסמלים מיניים בהקשר פוגעני בוויכוחים פוליטיים שהתקיים אתמול בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בכנסת, שוחחו הבוקר (שלישי) גולן יוכפז וענת דוידוב עם חברת הכנסת אוסנת מארק (הליכוד) בתכניתם ב-103FM

גולן: בוקר טוב ח"כ מארק; ענת: מה שלומך?
"שלומי בסדר, רק לומר שאני הייתי מאוד נסערת אתמול לראות את אריאנה מגיעה באמת לתוך הדיון הזה בו אנחנו מדברים על שיח נקי, על שיח לא פוגעני, והיא יושבת בתוך הדיון ברוב חוצפתה ואומרת – 'כן, אני כתבתי לך שאת כלכלבה'. אני לא הבנתי עדיין את יו"ר הועדה איך לא באותו הרגע הוא הוציא אותה מהדיון?".

באיזה הקשר היא אמרה לך את זה?
"היא כתבה את זה ברשתות החברתיות".

לא באתם לדבר על אריאנה מלמד אלא על עניין הרבה יותר משמעותי.
"באנו לדבר על שיח נקי".

שיח פרובוקטיבי, בוטה, חוצה כל גבול והשאלה אם זה מגיע לפוליטיקה? התשובה כן.
"ברור".

מה שבאים ואומרים לכן שאתן פעולות מתוך פוזיציה, שאם זה בא מהשמאל אתן לא פועלות כך.
"ממש לא, ממש לא. אני אומרת שאני את השיח הפוגעני הזה לקחתי על עצמי מהרגע שנכנסתי לכנסת, ואני כל בן אדם שכותב לי דברים בצורה פוגענית אני תובעת אותו. אנחנו ננקה את הרשת מהשיח הפוגעני".

תמר זנדברג ואחרות בשמאל שכל הזמן חוטפות, אתן לא פועלות כפי שאתן פועלות עכשיו כשמדובר באשת רה"מ; ענת: אריאנה מלמד חטפה הרבה מאוד.
"שתתבע את האנשים האלה, שתתלונן עליהם".

אבל איפה את?
"אני מגנה את האנשים האלה שכותבים גם לאריאנה אבל כשהיא עצמה יושבת בוועדה ואנחנו מדברים על איך לנקות את השיח הזה בציבור, והיא בעצמה יושבת בתוך דיון כזה כשהיא מנבלת את הפה בשיח אין לה מקום, לשבת בדיון כזה?".

השאלה אם הדיון הוא אריאנה או אשת רה"מ נתניהו?
"הדיון, הנושא היה השיח המיני הפוגעני שהיה בהפגנות האחרונות, השיח המיני הפוגעני במקרה בהפגנות האלה, יכול היה להיות מכוון גם אליי, הוא כוון כלפי אשת רה"מ. זה לא משנה, אני אומרת שאם הבלונים האלה והמייצגים האלה היו מופנים גם כלפי כל גברת במדינת ישראל – כן, הייתי עושה את אותו רעש".

כולנו מסכימים שזה גועל נפש.
"גועל נפש".

ענת: לגמרי; גולן: אומרים שכשעולה עניין של תנאי מעצר או הקלות בניה אתם מעלים אותו לשיח הציבורי רק כשזה תואם לפוזיציה שלכם, אחרת אתם שותקים.
"זה לא נכון – אם אני הייתי יושבת בכנסת את אותן שנים שיושבת תמר זנדברג, תאמין לי שהיינו רואים שינוי מהותי במה שקורה מבחינת השיח".

אתמול יאיר נתניהו כותב על השרה לשעבר לימור לבנת מהליכוד שהיה מומיה, את מגנה? צריך להיות חלק מהשיח?
"אני אומרת".

זו שאלה פשוטה. כן או לא?
"אתה יודע מה? היית שואל אותה שאלה בלי יאיר נתניהו כי אתם מחפשים את הצהוב, אני מחפשת שיהיה פה שיח נקי. מומיה, אתה יודע מה? זה לא כמו שקוראים כמו חברתי יוליה מילים מטורפות שאני אפילו לא יכולה לחזור עליהן. זה גועל נפש, מה זה מומיה? זה לא הניפו נגדך".

זה ביטוי לא נקי, זה לא חלק משיח נקי. בטח לא דומה למילים הנוראיות שהזכירו אתמול בדיון; ענת: את מכירה את ההתבטאויות שלו.
"אני מכירה את ההתבטאויות של יאיר נתניהו, אתם צריכים להבין - אני בתור אשת ציבור צריכה ואמונה שהשיח שלי יהיה נקי. יאיר נתניהו הוא איש פרטי שיעשה מה שהוא מבין, איך שהוא רואה, זה שלו".

איש פרטי אבל הוא משפיע.
"זה שלו, זה לא שלי. אני מדברת על עצמי, אני באופן אישי לקחתי על עצמי שכל מי שיכתוב לי מילים כאלה אני אגש למשטרה ואני אתבע אותו".