סערה במערכת הפוליטית לאחר העימות בין שוטרים לח"כ יוראי להב-הרצנו (יש עתיד-תל"ם) במהלך פינוי מאהל המחאה מול בית רה"מ על ידי המשטרה. ח"כ להב-הרצנו הגיע לעמוד לצדם של המפגינים, שביקשו למנוע מהמשטרה לפנות את המתחם בו הם יושבים בתקופה האחרונה. פעולת הפינוי של המשטרה מגיעה כחלק מהיערכותה לשתי הפגנות הצפויות להתרחש הערב במקום - מצד אחד תמיכה בנתניהו, ומנגד במחאה נגדו. המשטרה הבטיחה מוקדם יותר כי מדובר בהעברה זמנית של מתחם המחאה ולא מדובר בפינוי קבוע.

בכירים בימין מתחו ביקורת על פעולת המשטרה. ח"כ גדעון סער (הליכוד) צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הפרת חוק על ידי רשות המופקדת על אכיפת החוק. בראש חוצות." ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) כתב: "אני קורא לשר לבט"פ, ליועמ"ש לממשלה ולמשטרת ישראל לתחקר עד תום את האירוע החמור הזה, להפיק לקחים, ולוודא כי חסינות חברי הכנסת תישמר באדיקות. חסינות חברי הכנסת היא נדבך מרכזי בהפרדת הרשויות ואסור להשלים עם פגיעה בה מצד המשטרה".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) כתב: "המשטרה עברה על חוק החסינות". ח"כ זאב אלקין (הליכוד) כתב: "יש לי מחלוקת אידיאולוגית עמוקה עם ח״כ להב ומפלגתו, וכמובן אין בי שום סימפטיה להפגנות בבלפור. אבל התנהלות כזאת של משטרת ישראל מול חבר כנסת אין לה מקום, והיא מנוגדת לחלוטין לחסינות חברי הכנסת. אמיר אוחנה ויריב לוין לטיפולכם הדחוף!".

תגובת המשטרה לאירוע: "במסגרת הערכות למחאות באזור בית רוה"מ, התבקשו מפגינים שהיו במתחם המיועד למחאה שצפויה להתקיים בשעות הערב לעבור למתחם שהוקצה להם. לאחר פניות והידברות שהחלה לפני מספר ימים ובמהלך היום נאלצו שוטרים להעביר את המוחים מהמתחם למקום שהוקצה להם. במהלך הפינוי חלק המפגינים התנגדו ואף אזקו את עצמם למקום. השוטרים פנו לאחד מיושבי המאהל וביקשו ממנו להתפנות. משסרב החלו השוטרים לפנותו לכיוון המתחם שהוקצה להם, במהלך ההובלה אמר האדם שהוא חבר כנסת, בו ברגע עצרו השוטרים וביקשו שיזדהה מספר פעמים, לאחר שלא הכירו אותו. לאור סרובו להזדהות המשיכו השוטרים ללוותו למתחם וגם שם ביקשו השוטרים כי יזדהה אך הוא סרב. בהמשך הוא שוחח עם מפקד המרחב שזיהה אותו כח"כ. מפקד המחוז התנצל והכניסו חזרה למתחם. יש לציין כי גם על חבר כנסת מוטלת החובה להזדהות כאשר הוא מתבקש, דבר שהיה מונע את המקרה. במקום היו עוד חברי כנסת שהסתובבו במקום ללא כל הפרעה".

יו״ר הכנסת יריב לוין אמר: ״שוחחתי הערב עם חבר הכנסת להב-הרצנו על מנת להביע בפניו את הזעזוע שלי מהמקרה החמור אשר אירע מוקדם יותר היום. אני רואה בחומרה רבה את עיכובו והרחקתו של חבר הכנסת להב הרצנו, תוך פגיעה בחסינותו כחבר כנסת, בחופש התנועה שלו ובחופש הפעולה שלו. מדובר באירוע החותר תחת יכולתו הבסיסית של חבר כנסת למלא את תפקידו, דבר שאסור להשלים עימו במשטר דמוקרטי. רשויות אכיפת החוק חייבות לטפל ביד קשה בתופעות של אלימות, הסתה לפגיעה בראש הממשלה ובמשפחתו וביזוי סמלי המדינה, אך הדבר חייב להיעשות תוך הקפדה על כיבוד חסינותם של חברי הכנסת ויכולתם כנציגי ציבור למלא את תפקידם. עוד הערב אפנה בעניין זה לחברי השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, ואבקש ממנו לפעול במהירות על מנת להבטיח שמקרים כאלה לא ישנו״.