האונס המזעזע באילת: גורמים המעורים בחקירה התייחסו היום (שישי) להתפתחויות בתיק הקשה, והכחישו בשיחה עם מעריב את השמועות אודות אירוע נוסף בו הילדה היתה מעורבת בעיר. "כל ניסיון ליצור מצג כזה הוא ניסיון נלוז ולא אחראי, של גורמים המנסים להטיל בה דופי על לא עוול בכפה", אמרו וציינו כי נמשכים המאמצים הקדחתניים לאיתור דמויות נוספות המופיעות בסרטוני האבטחה.

כאמור, אתמול בערב נשלח לאילת צוות חוקרים ממרחב לכיש, שהעביר את היממה האחרונה באיסוף ממצאים שונים, לרבות מצלמות אבטחה מעסקים סמוכים למלון, וממקומות אחרים שתיעדו את המעורבים באירוע - את הקטינה וחבריה ואת החשודים שנצפו במסדרון סמוך לחדר בו התחוללה הזוועה. במשטרה בטוחים כי יגיעו לכל המעורבים, בין אם פגעו פיזית בקטינה או שלא מנעו את העבירה החמורה. 

חשוב להדגיש כי הנערה התלוננה על אירוע חמור במעורבות אדם אחד - החשוד המרכזי, והראשון שנעצר בפרשה - ולא על אונס קבוצתי, והוא זה שמסר בגרסתו כי כ-30 צעירים היו מעורבים. בכל מקרה, במשטרה לא מפחיתים מההשקעה המירבית בחקירה האירוע החמור, והעבודה שעשרות צעירים שהיו בסביבת האירוע או עדים לו לא מנעו אותו ואף לא דיווחו עליו. כמו כן, התנהגות הנהלת מלון הים האדום באילת מעורר תמיהות בקרב החוקרים שאספו מצלמות מתוך המלון, שעדיין ממשיכים להכחיש בו את האירוע.

גורמים בכירים במשטרה המעורים בחקירה קוראים לכל המעורבים לפנות לתחנת המשטרה הקרובה לביתם על מנת למסור עדות. "לא יהיה מנוס מאף אחד מהמעורבים מלהגיע למשטרה בין אם ביוזמה שלו ובין אם אנחנו נשים עליו את היד. ברשותנו כעת חשודים נוספים שייעצרו במהלך השעות הקרובות וטוב יעשו יתר המעורבים אם יגיעו למסור את העדות ולהימנע משיבוש חקירה". 

בתוך כך, במשטרת מרחב אילת ניתנה הנחייה של מפקד המחוז ניצב יורם סופר והן של מפקד מרחב אילת, להגביר את הביקורות והאכיפה נגד עסקים המוכרים משקאות אלכוהוליים לקטינים ברחבי אילת ובכלל זה בבתי מלון. לאור העובדה שבתקופה הזו יש ריווי של קטינים ובני נוער שמגיעים לאילת, בעיקר בעקבות העובדה שהשמיים סגורים עדיין וזה היעד היחיד שמהווה עבורם מפלט, המשטרה תגביר את  האכיפה ומתייחסת בחומרה ויעשו תהליכים עם מפרי ההוראות.