פרשת האונס במלון "הים האדום" באילת: שבעת הקטינים שנעצרו הבוקר הובאו לדיון בעניין הארכת מעצרם. בסה"כ מצויים בידי המשטרה 11 חשודים: תשעה קטינים ועוד שני בגירים. בנוסף, מנהלת מלון "הים האדום" נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ואי מניעת פשע.

למעריב נודע כי אחד הקטינים החשוד במעורבות באונס באילת הודיע לצוות בלשי הנוער שהגיעו לעצור אותו שהוא נמצא בבידוד. מיד לאחר התייעצות הוא הועבר לחקירה בתנאים שנקבעו למבודדים, ובמקביל נבדק מול משרד הבריאות הסטטוס הרפואי שלו. הבדיקה העלתה כי אין מדובר בחולה או בחייב בידוד.

נצ"מ רונן אבניאלי, מפקד מרחב לכיש, בעדכון על חקירת האונס באילת. צילום: משטרת ישראל

בתוך כך, בבית המשפט הוארך מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה, תושב חדרה, בחמישה ימים נוספים. המשטרה תבקש להאריך גם את מעצרם של שני הקטינים בני ה-17 מהדרום שנעצרו אתמול בחשד לאונס הקטינה, ומעצרים נוספים צפויים במהלך היום.

אתמול עדכנה המשטרה על התפתחויות בחקירת הפרשה, מהן עולה כי מספר החשודים באירוע הוא דו ספרתי. ההערכה היא שקרוב ל-20 נערים וצעירים ידעו על מה המתרחש בחדר והם לא מנעו את העבירה או דיווחו עליה. במשטרה מבצעים פענוח דיגיטלי של הסרטונים, אז יתברר ככל הנראה כמה מהמעורבים באו עם הנערה במגע ללא ידיעתה.

את הקטינה בת ה-16 מלווה חוקרת נוער צמודה מצוות החקירה שקורבן העבירה נותנת בה אמון מלא. אותה חוקרת מלווה גם חברות נוספות של הקטינה שהיו אתה בחופשה. מיד עם קבלת הפרטים, העבירה המשטרה כנדרש את המידע לידיעת גורמי הרווחה ועל מנת לשמור על כבודה של הקטינה לא הועבר דיווח לבית הספר שבו היא לומדת.