בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה ע״י נציגי משרד הבריאות, בכנסת הודיעו היום (שני) כי על חברי כנסת ושרים שבאו במגע עם השרה פנינה תמנו-שטה להיכנס לבידוד. מהחקירה עולה כי השרים אסף זמיר, אבי ניסנקורן ויובל שטייניץ ייכנסו לבידוד. בנוסף ייכנסו לבידוד סגן השר גדי יברקן וכן חברי הכנסת תהילה פרידמן, איילת שקד ודוד ביטן. נציגי משרד הבריאות פנו לשרים, לסגן השר ולחברי הכנסת ועדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים.

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה, חברת כחול לבן, הודיעה אמש (ראשון) כי היא נדבקה בקורונה. למעריב נודע כי כבר ביום שישי היא לא חשה בטוב, ביצעה בדיקה בשבת, שחזרה חיובית. הידבקותה של תמנו-שטה בנגיף העלתה סימני שאלה לגבי הצורך בבידוד של כל חברי סיעתה, כולל ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ. זאת, לאחר שחברי סיעת כחול לבן בילו ביום גיבוש בכפר המכביה ביום שישי האחרון. יום בו כאמור חשה השרה שלא בטוב. כאמור, היחידים שנחשפו ונדרשו בבידוד הם שבעת חברי הכנסת והשרים שפורטו. 

פנינה תמנו שטה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
פנינה תמנו שטה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

 
תמנו שטה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "שלום חברים ולילה טוב, בסוף השבוע לא חשתי בטוב, על כן בבוקר ראשון נבדקתי בדיקת קורנה וכפי שפורסם נמצאתי חיובית לנגיף. משרד הבריאות מבצע כעת את החקירות האפדימיולוגיות כדי לעדכן בהנחיות את כל מי שהיה בסביבתי. 
בשורות טובות ובריאות לכל ישראל".