לאחר שהכנסת אישרה את דחיית העברת התקציב, נראה כי עננת הבחירות חלפה לעת עתה, אך המתיחות בין הליכוד לכחול לבן נמשכת. ח"כ צביקה האוזר (דרך ארץ), מי שהוביל לפשרה, הזהיר הבוקר (שלישי) בראיון בתכנית של בן וינון ב-103FM כי "בחירות רביעיות הן פרומו של מלחמת אחים". 

"לא נפתחו אתמול שערי הגיהנום של החברה הישראלית", אמר האוזר בפתח דבריו. "מנענו קריסה של כל מערכי החברה הישראלית. בחירות זה צ'ק של 5 מיליון דולר. אם היינו ממשיכים עם תקציב של ממשלת מעבר, היה פה חשש לפגיעה באיתנות הביטחונית".

בהמשך דבריו, אמר: "אני נגד כל דבר שפוגע ביציבות ושפוגע במדינת ישראל. אנחנו חייבים עכשיו יציבות פוליטית וכלכלית. אני אומר שהסיכוי שמדינת ישראל תצא בסוף דצמבר לבחירות, נמוך מהסיכוי שבו הייתה יוצאת עכשיו".  

האוזר סבור כי "יש שלושה דברים שחייבים לעשות מאתמול בבוקר - להבטיח את הרעיון הפריטטי, להקים ועדה לבחינת מינוי בכירים ולהעביר במהירות האפשרית חוק יסוד: משאל עם על יישובי יהודה ושומרון. זו חלופה מוסכמת ומבורכת לריבונות".

את דבריו חתם באומרו: "אני אומר לכם שהסיכוי שמדינת ישראל תצא בדצמבר לבחירות נמוך מזה שהיא הייתה יוצאת עכשיו. אנחנו לפני חורף שהוא אתגר עצום של שפעת יחד עם קורונה. האירוע הכלכלי עוד לפנינו, ויש לא מעט דברים מבחוץ שמאיימים פה על היציבות. אני חושב שצריך לעשות הכל כדי למנוע בחירות". 

ח"כ צבי האוזר בתגובה לדברי נתניהו על הסכם הפשרה