בהמשך לפרסום הראשון במעריב: החשוד בדקירת הישראלי שנפצע באורח קשה בגרם מדרגות באתר בנייה בראש העין ביום שבת הנו פלסטיני מג'נין, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. מדובר בשוהה בלתי חוקי שנעצר על ידי לוחמי הימ"מ בשבוע שעבר בעקבות מידע ממוקד שהועבר על ידי שב"כ. חוקרי שירות הביטחון הכללי מנהלים את חקירתו.

היום פורסם תיעוד מעצרו של האדם החשוד בביצוע המעשה. לוחמי ימ"מ לכדו אותו בג'נין, ומצאו על גופו סכין. מעורבים נוספים נעצרו, בחשד כי סייעו על פי החשד להסתירו. במהלך פעולת המעצר, מחשש כי החשוד חמוש, שלחו לוחמי הכוח כלב תקיפה משטרתי, שסייע באיתור ובמעצר החשוד.

תיעוד המעצר בג'נין. צילום: דוברות המשטרה

כזכור, ביום שבת פורסם לראשונה במעריב כי גבר בן 30 נדקר באתר בנייה בראש העין. שירות הביטחון הכללי בשיתוף משטרת ישראל וצה"ל החלו מיד עם היוודע האירוע בפעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת לצורך איתור הדוקר, על רקע החשד כי מדובר בפיגוע.

הפצוע נמצא כשהוא מוטל בחדר מדרגות בבניין מגורים ברחוב אליהו הנביא בראש העין עם חבלות וסימני דקירה על גופו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מעורפלת ומצבו אינו יציב. שאר פרטי החקירה מצויים תחת צו איסור פרסום.