פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית במשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נאשם בן 45 בגין אינוס ומעשים מגונים שביצע בילדה בת כעשר, בתה של בת זוגו, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, אנס הנאשם את הילדה בשלוש הזדמנויות, נגע במספר רב של הזדמנויות באיבריה המוצנעים, וכן נהג לצפות בה מתקלחת ולצפות עמה בסרטים פורנוגרפיים.  

בתוך כך, בית משפט השלום באשקלון האריך הבוקר בחמישה ימים את מעצרו של צעיר בן 23, תושב קריית גת, החשוד בהטרדה מינית של מספר קטינות וקטינים מתחת לגיל 14 באמצעות הרשת החברתית. מדובר במעשים חמורים תוך צילום המעשים ובמשטרה חוקרים עתה האם החשוד קיים מפגש עם מי מקורבנותיו.

מעצרו של החשוד התאפשר בתום חקירה מהירה שניהלה משטרת קריית גת שביססה את החשדות נגדו, לאחר שלפני מספר ימים התקבל ביחידת 105 (היחידה למניעת אלימות נגד קטינים) של המשטרה, מידע על תושב העיר החשוד בביצוע עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה ברשתות החברתיות כנגד קטינים.

עם קבלת המידע פתחה המשטרה בחקירה שהובילה למעצרו של החשוד בביתו בקריית גת. הוא נלקח לחקירה במהלכה הוטחו בפניו החשדות לפיהן לפחות בארבעה מקרים שונים הטריד קטינות וקטינים, שידל אותם לבצע מעשים מגונים בגופם, תוך שהוא מצלם על פי החשד את המעשים וכל זאת לשם גירוי מיני.