זה לא חדש שהקורונה ביטלה ודחתה מספר רב של חתונות ואירועים. רבים שארגנו את חתונתם מא' עד ת' והשקיעו את כספם למען האירוע נאלצו לבטל או לפחות לדחות אותו. קרלוס מוניז וגרייס ליימן, זוג מאוהב מטקסס שבדיוק היה אמור להתחתן בשבוע שעבר נתקל בקושי הגדול ביותר בהפקה - החתן נדבק בקורונה.

במקום לחגוג מסיבת רווקים עם חבריו בשבוע החתונה המתוכנן, בילה מוניז את הימים בבית החולים המקומי במחלקת טיפול נמרץ. מצבו הבריאותי היה קשה, הוא הלך והדרדר והיה צורך לחבר את מוניז למכונת הנשמה. לפתע, כמו קופידון, אחד מצוות האחים והאחיות, מאט הולדרידג' הציע, "למה שלא נקיים את החתונה כאן בבית החולים?".

אירוע החתונה המרגש

 בראיון עם הולדרידג' ל-CNN הוא סיפר שהדברים התגלגלו מהר, כל אנשי הצוות בבית החולים שמעו על האירוע המתוכנן והחלו להצטרף להפקה . אחת הסיבות שבגללן היה חשוב לצוות העובדים לקיים את האירוע היא מסגרת נפשית חיובית שיכולה לשמש כטיפול רפואי  – וכך קרה.

מוניז, שכמעט ונכנע למחלת הקורונה, החל להשתקם ולנשום בכוחות עצמו. מצבו הרפואי השתפר משמעותית. וכך בשבוע שעבר, הזוג המאוהב ערך את טקס החתונה. מעבר למסכת הקורונה, ליימן לבשה שמלת כלה יפה ומעוטרת ומוניז לבש חליפה, כשהוא מלווה בשושבין שלו הולדרידג'. צוות העובדים דאג ללבוש ולמוזיקה וכמובן, היה איתם באירוע הלא שגרתי. "תכנון האירוע העלה את המורל גם של הזוג המאושר, אך גם של צוות בית החולים. היינו צריכים את זה בדיוק כפי שהם היו", אמר איש צוות בית החולים.