פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נאור ביטון, מאבטח מנתניה, בגין רצח צעיר משועפט וסחר בסמים. ביטון מואשם כי במהלך עסקת מכירת סמים שבוצעה באמצעות קבוצה ביישומון "טלגרם", הוא ירה למוות בצעיר. 

על פי כתב האישום, ביטון, מתוקף תפקידו כמאבטח, החזיק אקדח ברישיון. "במהלך החודשים האחרונים, עסק הנאשם במכירת סמים מסוכנים מסוג קנאביס. הזמנות הסמים התבצעו באמצעות יישומון 'טלגרם'. תפקידו של הנאשם היה להוביל את הסמים למקום מפגש עם המזמין, שם היה המזמין משלם את התמורה שסוכמה מראש במזומן". 

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים, נכנס הצעיר משועפט לקבוצת "קנאביס ישראלי 100%" בטלגרם והתעניין ברכישת 50 גרם של הסם. נעשתה אליו פנייה בשם בדוי וסוכמו עימו פרטי העסקה, לפיהם 70 גרם ברוטו יסופקו לו באותו ערב תמורת 2,000 שקלים, "כולל דמי משלוח". "הם סיכמו כי המנוח ייפגש עם ה'שליח' בגבעה הצרפתית בירושלים. השולח מסר לנאשם את פרטי העסקה והם סיכמו כי תמורת חלקו בעסקה יקבל הנאשם 350 שקלים".

"הנאשם אסף את הסם מחוף בנתניה ונסע לירושלים", תואר עוד בכתב האישום. "בשעה 00:30 (14.8) הגיע הנאשם לגבעה הצרפתית והתקשר למנוח שיכווין אותו למקום המפגש בשועפט. כשהמנוח הגיע אל רכבו של הנאשם, יצא הנאשם מהרכב כשהוא נושא את האקדח על גופו ובידו הסם, ומסר את הסם למנוח. לאחר ששאל את הנאשם מספר שאלות באשר לאיכות הסם, הכניס המנוח את ידו השמאלית לכיס השמאלי של מכנסיו, הוציא תרסיס גז פלפל וריסס באמצעותו לעבר הנאשם והחל להימלט בריצה לאורך הרחוב אל תוך השכונה".

על פי כתב האישום, בעקבות ריסוס הגז, נרתע ביטון לאחור. "כעבור שניות ספורות הוציא הנאשם את האקדח, דרך אותו ופתח במרדף אחרי המנוח תוך שהוא יורה ירייה אחת באוויר ומקלל את המנוח. משנוכח הנאשם כי המנוח אינו עוצר, הוא ירה שלוש יריות נוספות כשהוא מכוון את האקדח לעבר גופו של המנוח, אשר רץ מלפניו. אחת היריות פגעה בגבו של המנוח. המנוח המשיך לרוץ כשהוא שותת דם עד אשר התמוטט בסמוך למסגד ברחוב אחמד שוקי, שם ניגשו אליו תושבי השכונה וביניהם רופא. המנוח הובהל לביה"ח הדסה בהר הצופים, שם נקבע מותו. מיד לאחר הירי, פרק הנאשם את האקדח, חזר בריצה לרכבו ועזב את המקום", נכתב בכתב האישום. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.