חודשים לאחר שעולם התרבות והמוזיקה ספג פגיעה קשה בעקבות משבר הקורונה והמשבר הכלכלי שבא בעקבותיו, יוצאת רשת מלונות "ישרוטל" בסדרת הופעות בשיתוף עם קבוצת "זאפה" ובחסות "אמריקן אקספרס". הרשת תארח הופעות בהן ייקחו חלק מיטב אמני ישראל, תחת הסלוגן "לצאת להופעה מבלי לצאת מהחדר" - חופשה והופעה במחיר אחד. המופעים יתקיימו בבריכת המלון והאורחים יוכלו ליהנות מהם ממרפסות החדרים, כאשר הראשונים להופיע הם ברי סחרוף, אמיר דדון ואברהם טל.

"הרגשנו שקיים צימאון לחופשה בעלת תוכן באילת ובים המלח. "Isrotel Balcony Beat"  מעניק לנו הזדמנות מצוינת להפיק מופעים מוזיקליים עם מיטב האמנים האהובים, ובתוך כך להתניע מחדש את גלגלי תעשיית התרבות והמוזיקה בישראל, בתקופה כל כך מאתגרת", אמר סמנכ"ל השיווק של רשת "ישרוטל", נחום קרה.

אסף מור, סמנכ"ל השיווק של קבוצת "זאפה" אמר, כי "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם רשת מלונות ישרוטל ולהביא את מיטב המוזיקה והאמנים הישראליים לאוזני האורחים במהלך חופשתם, גם בימים לא שגרתיים שכאלה. נמשיך לתת במה לתרבות הישראלית ולחזק את תעשיית המוזיקה ועובדיה, בכל המצבים והתנאים. כי את המנגינה הישראלית אי אפשר, ואסור לעצור".

עידו עלמני, מנהל "אמריקן אקספרס" מסר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם רשת מלונות ישרוטל ועם קבוצת זאפה ולהציע ללקוחותינו חופשה ישראלית ייחודית המשלבת תרבות באופן שתואם את רוח התקופה. בעת הזו יותר מתמיד חשוב לנו לתמוך בענף המלונאות והתרבות ואנו גאים לקחת חלק בפרויקט, ולהמשיך להעניק חוויות ייחודיות בעלות ערך ללקוחותינו ובמקביל לסייע לעסקים מקומיים".

המופעים יתקיימו בתאריכים:

·         30 באוגוסט - ברי סחרוף במלון רויאל ביץ' אילת

·         2 + 3 בספטמבר - אמיר דדון בישרוטל ים המלח

·         9 + 10 בספטמבר - ברי סחרוף בישרוטל ים המלח

·         23 + 24 בספטמבר - אברהם טל ברויאל ביץ' אילת

*הנחות בלעדיות יינתנו ללקוחות "אמריקן אקספרס"