רצח בכפר קאסם: סאמר דחלולאן בן 25 מכפר קאסם נורה למוות בלילה שבין שישי לשבת על פי החשד על ידי אלמונים שנמלטו מהזירה.  סמוך לשעה 22:58 התקבל במוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א דיווח אודות קטטה אלימה בכפר קאסם. כשהגיעו כוחות המשטרה וצוותי מד"א למקום הוברר להם כי הפצוע פונה על ידי אזרחים למרפאה ברחוב עלי אבו טאלב בכפר קאסם. צוות מד"א פינה את הפצוע לבית החולים בלינסון וזמן קצר לאחר מכן נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירה במהלכה הוברר כי דחלולאן נורה מטווח קצר על ידי אלמונים שנמלטו מהזירה ככל הנראה במסגרת סכסוך פתוח בינו לבין אחרים. הרקע לאירוע הינו פלילי אולם נסיבותיו טרם הובררו והן נחקרות עתה על ידי חוקרי תחנת כפר קאסם.

נציין כי שמו של דחלולאן המוכר למשטרה עלה כמי שחשוד לכאורה באירוע רצח אחר שהתרחש בכפר אולם בני משפחתו מיהרו לפרסם הודעה ובהם הבהירו כי אין לו קשר לאותו רצח ומי שרוצה ממנה דבר מה מוזמן לפנות אל בני המשפחה. כאמור החקירה בראשיתה וטרם נעצרו חשודים. 

כזכור, אירוע תקיפה חמור שהתרחש במהלך סוף השבוע שעבר בישיבה בשכונת בית ישראל בירושלים במהלכה נפצע באורח קשה דייר במקום, הסתיים אתמול בערב עם ההודעה על פטירתו של הקורבן בן 60 ומעצרו של החשוד, גם הוא דייר המקום כבן 40 שהועבר לחקירה בחשד לרצח. בית המשפט האריך את מעצר החשוד בשבעה ימים.