המחאה נמשכת: אלפים מפגינים במאות מוקדים ברחבי הארץ

המחאה נגד נתניהו נמשכת: גם היום (שבת), זה השבוע העשירי ברציפות, ייערכו הפגנות ואירועי מחאה במאות מוקדים ברחבי הארץ ואף ב-18 ערים שונות ברחבי העולם.

אלפים כבר מפגינים במסגרת מחאת בדגלים השחורים במאות גשרים וצמתים ברחבי הארץ ובהמשך צפויה צעדה שתצא מהכניסה לירושלים עד למתחם מעון ראש הממשלה בבלפור, שם תערך המחאה המרכזית.

לידיעה המלאה

ההפגנות בבלפור (צילום: Menahem Kahana/AFP via Getty Images)
ההפגנות בבלפור (צילום: Menahem Kahana/AFP via Getty Images)

טרור הבלונים נמשך: 23 שריפות פרצו בעוטף עזה

מאז שעות הבוקר (שבת), פרצו לפחות 23 שריפות במוקדים שונים בעוטף עזה, שהתלקחו בעקבות הפרחת בלוני תבערה מהרצועה. רובן היו קטנות ולא מסוכנות.

על פי שירותי הכיבוי וההצלה, נמסר כי מרבית השריפות התלקחו בשדות קוצים באזור מועצה אזורית חוף אשקלון ואשכול וכי "שיתוף הפעולה המלא בין כלל הכוחות בנוסף לפריסה מיטבית בשטח מאפשרים שליטה מהירה ובלימת התפשטות האש". 

לידיעה המלאה

שריפה בעוטף עזה. (צילום: אלי כהן דובר כבאות מחוז דרום)

סוף שבוע קטלני בחופי הים: שלושה טבעו למוות, שניים במצב קשה

חמישה גברים בשנות ה-40-70 לחייהם חולצו במהלך סוף השבוע האחרון מטביעות בחוף הנכים ובחוף אכדיה בהרצליה על ידי מצילים וצוותי מד"א שהגיעו למקום והחלו בפעולות החייאה מתקדמות. הצוותים נאלצו לקבוע את מותם של שלושה מהם במקום, ואת השניים הנוספים פינו לבתי החולים הקרובים לאחר חזרת הדופק, כשהם במצב קשה מאוד, מורדמים ומונשמים. 

מוקדם יותר היום, גבר כבן 70 טבע למוות בחוף הקשתות בקיסריה. הגבר חולץ מהמים כשהוא במצב אנוש ובוצעו בו פעולות החייאה, בסיומן נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. 

לידיעה המלאה

אמבולנס מד
אמבולנס מד

בעקבות גל החום הקיצוני: 17 שריפות פרצו ברחבי הארץ

צוותי הכיבוי פעלו אתמול (שישי) בכ-17 שריפות ברחבי הארץ, אשר נגרמו בעקבות החום הכבד ותנאי מזג האוויר הקיצוניים. משעות הבוקר פעלו הצוותים לכיבוי השריפות, והצליחו להשיג שליטה על הלהבות.

בין השריפות בהן פעלו לוחמי האש: שריפת פסולת גדולה בשטחים חקלאיים בין נווה ירק לאלישמע, שריפת קוצים גדולה סמוך לבתי מגורים בטייבה, שריפת קוצים וקני סוף בכביש 5503 סמוך לבית ברל, שם פעלו ארבעה צוותים במשך שלוש שעות במטרה למנוע מן האש להגיע לבית אריזה סמוך. בנוסף פעלו לוחמי האש בשריפת רכב בכפר סבא.

לידיעה המלאה

גל חום בישראל: שריפות בבני ברק (צילום: דוברות כבאות והצלה)
גל חום בישראל: שריפות בבני ברק (צילום: דוברות כבאות והצלה)

הוארך מעצרה של הסייעת במעון בר"ג החשודה באלימות כלפי פעוט

החשד להתעללות במעון ברמת גן: בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) ביומיים את מעצרה של סייעת במעון השייך ל"מפעלי בית עמנואל", החשודה בהתנהגות ברוטלית כלפי אחד הפעוטות במעון.

הסייעת החשודה, תושבת רמת גן בת 45, נעצרה ברביעי האחרון לאחר שהחוקרים צפו בסרטון ממצלמות האבטחה באותו מעון וזאת בעקבות תלונה שהעבירו הורים של אחד הילדים על חשד למקרה אלימות שהתרחש באותו מעון. המשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרה פעם נוספת.

לידיעה המלאה

תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)
תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)

שלב נוסף במימוש ההסכם: בוטל החרם הכלכלי על ישראל באיחוד האמירויות

איחוד האמירויות הודיעה היום (שבת) על ביטולו של החרם הכלכלי על ישראל במדינה, כחלק ממימושו של הסכם השלום עליו סיכמו לאחרונה המדינות - כך דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית של המדינה.

נשיא האמירויות, ח'ליפה בן זאיד אאל נהיאן, אמר כי מטרתו היא "שיתוף פעולה בילטרלי בין המדינות, במטרה לכונן בסופו של דבר יחסים בילטרליים", והוסיף: "הסרנו את החרם במשטרה להרחיב את שיתוף הפעולה הדיפלומטי והמסחרי עם ישראל".

לידיעה המלאה

הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות (צילום: gettyimages)
הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות (צילום: gettyimages)

מקלל וקורא "להכות ביהודים": צפו בתיעוד של תושב אומן

סערת הטיסות לאומן: אחרי שאתמול עשרות חסידי ברסלב שהיו בדרכם לאומן עוכבו במשך שעות בשדה התעופה באוקראינה עד ששוחררו, היום (שישי) ישנם חסידים רבים נוספים שטסו בטיסות קישור (קונקשן) ונתקעו בשדה התעופה בגלל כניסת השבת.

במקביל, באומן לא נרגעו הרוחות וגילויי האנטישמיות רק גוברים, לאחר שבסרטון שהעלה היום (שישי) לפייסבוק תושב וחבר מועצת העיר הוא נשמע מקלל וקורא "להכות ביהודים". בסרטון שהעלה האיש לרשת החברתית נראים חסידי ברסלב מגיעים לעיר תוך שהוא נשמע מקלל וקורא "להכות בהם", לאחר שסיפר כי הוא הותקף על ידיהם כשהגיע לצלם אותם.

לידיעה המלאה

מתפללים באומן (צילום: רויטרס)
מתפללים באומן (צילום: רויטרס)

חשד למעשים מגונים: אישה נוספת הגישה תלונה נגד הרב המוכר מהדרום

אישה נוספת הגישה הבוקר (שישי) תלונה נגד רב מוכר מאזור הדרום, לפיה הוא ביצע בה, לטענתה, מעשים מגונים. האישה הגיעה לתחנת המשטרה במודיעין ומסרה פרטים, מהם עולה כי היא נפלה קורבן למעשים שביצע בגופה הרב המקובל.

מדובר בתלונה שניה נגד הרב, לאחר שאתמול פורסם כי בתחנת המשטרה באשקלון נחקרת תלונה שהגישה רופאה, בה היא מייחסת לרב חשדות למעשים מגונים שביצע בגופה בעת שהגיעה אליו להתייעצות. לטענת הרופאה, אותו רב הנחה אותה להרים את חולצתה, נגע לה בחזה והתבטא מולה באמירות בוטות.

לידיעה המלאה