משפחה שיצאה לשיט פסטורלי וחוויתי בחופי יוון לא האמינה לתפנית המפתיעה שעומדת לקרות. בשבוע שעבר ילדה צעירה שהגיעה עם בני משפחתה לחופשה בריו פטרס, יוון, נסחפה ללב הים על מתנפח בצורת היצור הקסום והדמיוני - חד קרן. 

הילדה, כבת 4, שיחקה בים ולרגע, כאשר הוריה לא הבחינו, היא נקלעה לאוקיינוס הגדול. מיד לאחר שהוריה שמו לב שהמתנפח ועליו ביתם מתרחקים מעיינהם, הם יצרו קשר עם רשויות הנמל על מנת שישלחו מעבורת לחלץ אותה. הילדה הגיעה כחצי קילומטר מהחוף בו שהתה עם הוריה בעיירה אנטיריו במפרץ קורניתוס. 

בת ה- 4 שנסחפה על חד קרן (צילום: רויטרס)

בצילום מהאירוע ניתן לראות את קברניט המעבורת "סלמינומאצ'וס", גריגריס קרנסיס, מאתר את הילדה בתוך הים ומתקרב אליה בזהירות. היה חשש במהלך החילוץ כי חד הקרן ועליו הילדה יתקרבו מידי אל המעבורת והמצוף ייקלע לתוך מנוע כלי השיט. "המצוף צף במהירות גדולה והילדה הקטנה הלכה והתרחקה", אמר קרנסיס, "לא היה לנו זמן לחשוב". 

הילדה, שהייתה רגועה וקרת רוח לאורך כל החילוץ, הגיעה בשלום והועברה להוריה המודאגים. חד הקרן הקסום נשאר שט לו בלב הים. על פי הדיווחים בעיתון סיטי טיימס היווני, המעבורת אספה לאחרונה קשיש שנסחף גם הוא עקב הזרמים החזקים באזור כשהוא נהנה לצוף על מזרון הים שלו.